Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: premiering
Läst 1405 ggr
VeronicaP
0

Premieringen i Hjärnarp 3 juli

Har ni fått katalog dit ?
Vi har fortfarande inte fått någon katalog och det är ju nu på lördag , vore ju bra att få veta tider mm

SaraDoos
0

Hmm, tänkte precis fråga detsamma - vill gärna veta vilka shetland som kommer - så man vet om det är värt att åka dit och plåta Cool

VeronicaP
0

Vi har anmält Miss Money Penny dit ;) + ett russ med föl

AnnaFagerell
0

Alla hästarna finns i blå basen 3 st treåringar varav två är stora

Medarbetare på djurskydd.ifokus

VeronicaP
0

#3 jo jag vet det men man vill ju ha en katalog så man kan planera när man ska åka osv osv

Tycker det är j-ligt dåligt att inte katalogen har kommit ännu det är ju bara några dagar kvar

AnnaFagerell
0

#4 Jag tror inte vi får nån katalog alls här… förra året tror jag det skickades ut lappar på tiderna och i år vet jag inte

RebeckaSvensson
0

#5 Jag tror att vi fick kataloger i fjol.

AnnaFagerell
0

#6 Är du säker? Vet nån som fick det på premieringen…

VeronicaP
0

#7  Vi fick katalog hem i fjor hemskickat , har aldrig fått på premieringsplatsen i alla fall.

Tycker det är skitdåligt står ju inget på hemsidan heller..

Linda-A
0

Katalogunderlaget är skickat till premieringsanordnarna så ni får höra av er dit och höra vad som händer.

VeronicaP
0

#9 Jag har ringt dit några gånger men de svara ju aldrig i telefon .

SaraDoos
0

fortfarande ingen katalog?

#3 hur hittar jag i blå basen?

VeronicaP
0

Nope de har inte *hunnit* bli färdiga skit dåligt är det som sagt , de börjar väl i sista stund. men shettisarna går efter middag .

Här kan du se listan

http://sh.freefarm.se/sh/anmalan/Anmalan?a=lista_hastar_i_evenemang&btf=2010031

Annelie-P
0

Hur gick det? Eller har jag missat någon resultattråd?

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nä det har inte varit någon resultat tråd.

Jag har ingen riktigt koll på hur det gick då det var sådan röra då en massa folk inte kunde hålla tiden och vara på plats när själva premieringen började igen på eftermiddagen .

Skamligt är det i alla fall .

Men våran 3åring Slättens Miss Money Penny fick avelsdiplom och jag tror att hon var den enda shettisen som fick det ,var en annan som fick 42 poäng men det var en äldre som hette Rozalien v.d Beemster (tror det var en mini) född 2001.

Money Penny fick 88789=40 poäng och vi är jätteglada över detta då Madgic har fått fram ännu ett diplomsto.

som vanligt tog jag inga kort men tog några bilder när vi kom hem inte bästa men ändå , för övrigt är Money Penny till salu också :D

Aribigga
0

Grattis till diplomet! Det var så roligt att se James lillasyrra :D

Jag tyckte också det hela var ganska dåligt organiserat, tydligen var det hjälmtvång i ringen, jag som var funktionär fick inte reda på det förrän det var typ två ponnyer kvar och då hade nästan alla shettisförare gått utan hjälm…

lurvponnyn.vimeddjur.se

Fjarilen
0

Min syster hade glömt hjälmen och frågade om hon var tvungen att ha hjälm när hon visade shetlandsponny. Det var hon, så det var bara att köra hem och hämta en. När vi väl var på plats igen, hade shetlandsponnierna redan börjar och INGEN hade hjälm..

Lite oorganiserat var det, men det är ju lite hästägarnas fel också, som inte var där i tid.

För oss som var på premiering för första gången var allt en stor röra!

Charlotte-Aveback
0

#14: Grattis till diplomen, Gonkan! Glad

Fjarilen
0

#14 Glömde ju att gratulera till de fina poängen. Hon är så fin!

Grattis till alla andra också!

Mmia
0

Grattis Gonkan !!

Hanna-D
0

Grattis Gonkan!

skjootan
0

Grattis vackert Sto!

VeronicaP
0

Tack så mycket  för gratulationerna :D vi är jätte glada och nöjda som sagt .

Amanda hann inte få på sig hjälmen och inte ens ta på sig rätt byxor tack vare folk som inte kunde hålla tiden och vara på plats i tid. VÄldigt nochalant men rätt skönt att shettis folket var på plats  i alla fall.

Det var welsh, connermar  bla som inte var i tid . Tycker det är extremt ohyfsat mot andra visare att inte vara på plats i tid , stod ju tom när middan skulle vara och när vi skulle börja efter middagen igen .

Annelie-P
0

#14 Grattis till ert diplom!

ingrid
0

Grattis Gonkan!

VeronicaP
0

#24 & 24 Tack så mycket

BoelH
0

Grattis! Hon är verkligen kär.

PP
0

Detta med hjälmtvång på sommarpremiering, är det något som anges i respektive proposition? Har inte hittat något om detta i själva storeglementet.

VeronicaP
0

#26 Tack så mycket

#27 Kommer inte ihåg om det stod i proppen men det står i katalogen och även på pappret som man fick hem om att det var hjälmtvång och i Hjärnarp så har det varit så de sista åren i alla fall , men som sagt när vi visade shettisen hann vi inte få på hjälmen