man inser att...
… Vi här har blivit bortskämda med snabb komplett resultatredovisning från utställningarna, när man sätter här på kvällen efter utställlningen och nästan är besviken på att resultat och foton inte kommit ut här än!
En eloge till alla som kämpar och sliter med att arrangera utställningar, fotografera och redovisa resultat!
jag får väl skylla mig själv att jag inte var på plats i westernstaden idag
… Så jag får snällt vänta på resultat o bilder.
jo det är nog så, jag brukar få ut både resultat och foto men idag har jag faktiskt umgåtts lite med min familj
och jag har inga resultat att ge i heller och knappt några foto för den delen i heller.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ja vi har blivit fruktansvärt bortskämda. Ville det sig illa förr fick man ju ge sig till tåls till nr 4 av SP när det gälde SSS och lokalföreningarnas utställningar.
Veritas odium paretFörvånad
kanske något för föreningarna att tänka på, att utse någon som kan åta sig att få ut resultaten så fort som möjligt, så att vi bortskämda kan få vårt lystmäte…

det är inte lätt att vara arrangör och försöka få ngn som rapporterar in.
Men som vi gjorde i Svenljunga funkade ju bra, tills datorn dog.. De jätte duktiga tjejerna i sekretariatet hade vår dator uppkopplad hela tiden och skrev in resultat med en gång !
sen gjorde Ida som är katalogansvarig uppdateringen till webbstamboken redan på kvällen !
det var riktigt bra tycker jag ivf !

Jag var visserligen på plats denna dag, men det var ju så in i baljan varmt så vi åkte hem direkt efter handlerklassen.
Väntar också med spänning på en komplett resultatlista
James Junior visades i klass 5 med raden 77787=36 och det är jag mycket nöjd med! Kritiken var bra och rättvis!
Morgan tyckte att han fortfarande var lite mycket tonåring - sant!!
Kameran hade jag med mig men den kom aldrig fram!