RIKS
En liten påminnelse om att det börjar bli dax att anmäla till RIKS utställningen i Nossebro helgen 14 - 15 augusti.
Passa på att lämna din anmälan direkt till Malin under utställningen på High Chaparral på lördag.
Välkomna!

Vill ju visa nått där, men fan jobbar hela den helgen o vi får inte ta ledigt i semestertider

Jag har precis skrivit ihop en anmälan, ska posta imorgon. Det börjar bli lite pirrigt, faktiskt!
Jag var cirka en mil från Nossebro förra helgen av en händelse, det är ett väldigt fint landskap där. (För oss "norrlänningar" så är det lite exotiskt med majsfält och blåkorn!)
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Kan inte hitta i proppen vilka klasser som går vilken dag så man vet hur man ska anmäla.
håller med Mia, det vore bra att veta vilka klasser som planeras vilken dag… Har inte bestämt än ens om jag ska åka, men funderar på det.

Finns utförlig information om klasserna på SSS hemsida.
Riks 2010 har en egen rubrik i menyraden.

det ska ju vara unghästar och valacker på lördagen.
föl, ston o hingstar på söndagen.
själv har jag anmält två ston m föl, ett hingstföl o ett stoföl..

Ja kommer med två st som ska vara med på söndagen. Så vill du ha hjälp på lördagen Märta så ställer ja o petra upp.. Men inte för sent vi ska hem o tvätta hästar…
Hade det inte varit så långt att åka, så hde jag nog kunnat anmäla en hel drös :P (långt att åka med fler hästar än vad transporten rymmer iaf)

Vi kommer inte till riksutställningen faktiskt även om det inte är så långt .
I år har vi valt att åka på russens riks i stället som naturligtvis ligger på samma helg. Vi får åka några mil längre då vi ska till Axevalla travbanan men de gör inget vi får ju box till hästarna :D
Så lycka till alla som ska visa på rikskutställningen :D
Funderar på att anmäla min härliga ettåring. Det var 10 år sedan jag visade ponnyer och inte varit i Nossebro sedan dess…premiär nerver, vet inte om jag vågar visa själv, har ju blivit så klumpig på senare tid. Men man kanske kan skaffa sig en handler =)
Skall ialla fall bli roligt att komma iväg till Nossebro, om det nu blir med eller utan häst.

Vet inte om jag fick in mitt inlägg? Går det att maila en anmälan nånstans? Har lite svårt att skriva ut pappret!

Jag jobbar och säger som #1. Skit. Jag hade så gärna varit med i bruksklasserna.
Men sicken bra helg :D Ska ner på 60-årskalas den 14:e, då kan jag ju kolla på Riks den 15:e :D :D :D

Är det någon föranmälan till Grillkvällen den 14:e? Tänkte på oss som inte är gäster på campingen.

Skicka in anmälan förra veckan.
Kommer ställa ut Kålkulla Underbar och vara med på tömkörning :) Min skötare ska vara med i agillity med honom.