Bilder på isabellföl
Skulle vilja se lite bilder på isabellföl och på hur dom ser ut när dom fäller runt ögonen och mulen. Men även kroppen.
Är dom grå runt mule och ögon då dom fäller? Inte svart/röd som fuxar kan vara.
Mkt tacksam för bilder
Va mörk den är Nina. funderar över ett föl som kom hit idag som jag ska id kolla. Ser vid första anblicken ut vara isabell men på foto blir den så mörk. Men med isblå ögon och grå mule och runt ögonen. Och riktigt gul nyans i pälsen men jag är skittveksam.

Något äldre.

mm vet
Vem är pappa då?
#11 och 12 Jag tror den är isabell. Är det Menno som är pappa?
#14 Det är osm #15 skriver, Menno är pappa
Ok. Jag tycker definitivt att den ser isabell ut.

#19 fortfarande helt säkert isabell:)

Håller med # 19 Ja det är en isabell.
På bilderna 19+21 är det en fux.
Har du foton på henne som vuxen?

Rättelse-Håller med # 20
här är hon ett år

#25+26 fortfarande fux,tror att hon kommer att bli mycket mörk.
Läckert med apelkastad mörkfux! 
#27 Ja hon är fux, har kollat henne med DNA. hon är dock såld till finland men jag väntar på nya foton för i år. Åkte dit i vintras.
Intressant. Min lilla fux ser inte alls ut som sin syster som vid tre månader som hade helt vit man. Gavina har bara några få ljusa strån, börjar få vita hår i pannan och i ljumskvirvlar, dessutom rosa fläckar på nosen. Ser lite blackig ut, men kan inte bli black??
Men hon ska tydligen kunna bli isabell fast hon är så mörk? Hon ser ut att bli mörkfux nu när den ljusa fölpälsen försvinner….? Hon är mer orange än den andra men jag tror ändå hon är fux med den mörka färgen..Hon hade röda slemhinnor runt ögonen som nyfödd, vilket jag reagerade på..
Bilden är för ett tag sedan i kvällsol…
Hon ser ju långt ut ifrån isabellerna i tråden… Isabell?? nej..eller..
Hon ser ju långt ut ifrån isabellerna i tråden… Isabell?? nej..eller..
#29 Den där är fux
Medarbetare på djurskydd.ifokus