Delsbo
Är det någon som har fått katalogen för Delsbo utställningen?
inte jag…..

Ingen katalog..
Jag som är så nyfiken vilka hästar som är anmälda..
postbilen var precis hit, men inte med någon katalog.
Jag är som du Petra NYFIKEN :)

Hej, katalogen kommer till veckan, har blivit lite strul med underlaget så den trycks under helgen!

Men jag tror att den kommer på webben under dagen eller kvällen…

Kanon Madde.. Då kan vi stilla vår nyfikenhet..

Kan säga det också att ni som vet nu eller under tiden som är kvar till utställningen att det blir nån strykning får gärna meddela här då jag kollar av det i så fall eller ringa mig 0706315065 så snart ni vet :)
// Madde

Nu ligger allt ute på webbstamboken!

Hej! =)
Tänkte höra om det finns ngn vänlig själ, som skulle kunna tänka sig att visa mitt 2-åriga ministo (Susie Q)..? Tror jag skulle göra mer skada än nytta om jag försökte mig på det själv.. =P
Mvh Veronica
Fick katalogen idag jag :-)
De står att mini ska mätas kl halv 9, ska alla mätas då eller är de från halv 9 och framåt??
Jag visar ju som nr 4 från slutet och de blir en enorm väntan om jag ska mäta halv 9 och visa senare på em.
Någon som vet??
9# jag tänker lika som du men tänker ändå visa min Bianca själv :-) Får försöka tänka som så att vi är alla nybörjare i början och måste få chans att lära oss vi med :-) Gör vi sen bort oss får ju publiken allafall nå roligt att skratta åt, hoppas och tror att domaren inte tittar på om vi klantar oss utan ger hästarna en rättvis bedömning ändå. Så ta ditt mod med dig och visa stolt upp din tjej så har du gjort vad du kunnat :-) lycka till på lördag.

Vi kommer att börja mäta kl 8:30 och förhoppnigsvis bli klar med dom som börjar dagen till kl 9:00 . Sen innan lunch uppehållet är det tänkt, men det är svårt att veta när det blir beroende på hur snabb domaren är och hur många strykningar det blir. Finns det behov av mätning under dagen så fixar vi det så klart :)
12 #, de låter toppen bra de,
Till er som inte visat innan!
Jag visade mina hästar, min visning för första gången på premieringen ;)
Jag är dock supernöjd, trots att jag är heeelt ny!
så testa, det va faktiskt kul =)
Ja alla är vi nybörjare i början! Det finns ju faktiskt dom som aldrig visar sin häst själv av olika anledningar. Jag själv tycker det är jätte roligt att visa häst och visar jätte gärna andras hästar.
Själv har jag ju visat ett antal gånger nu, ibland går det super bra och ibland mindre bra, tror mest att det beror på i vilken sinnesstämning man själv är i för ögonblicket, dom gånger man känt sig stressad eller nervös så har det alltid gått sämre! Ibland går det till och med så bra så man får pris för väl visad, vilket alltid är lika skoj!

#11 Är nog sant som du säger.. men jag antar att jag är lite fegare än dig..
men vi får väl se.. hoppas dock att jag kan hitta ngn som hjälper mig.. så kanske jag får fixa det själv, när jag varit på några fler utställningar och får lite bättre koll på hur det funkar.
Tack så mycket och lycka till, till dig med! =)
#16 Om du vill så kan jag hjälpa dig! Jag ska dit med ett av mina ston (klass 13). (bara jag hittar någon som kan passa min son på 5månader under tiden, men det fixar sig nog).

Åh.. det vore verkligen jättesnällt om du ville det! =D Jag skickar dig ett pm.. Mvh//veronica

vi hejjar lite extra på er som är nybörjare (jag är ju helt grön) ska dit å kolla ¨hejja på er! ska ju ställa själv på nytorp :D
Nr 31 Trollminn är struken

#20 Du vet att du måste meddela via telefon till madde också.. Antar att det redan är fixat, lycka till i morgon med de andra hästarna.. kram
Någon som har koll på om det är fler strykningar?
Lycka till alla imorgon!