Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 26-efterlysningar
Läst 1134 ggr
AnnaLundin
0

Hjälp på RIKS sökes!

Jag har verkligen huvudet under armen och är uppenbart stundtals totalt oförmögen att tänka efter före… Tungan ute

Jag har anmält sto + föl till RIKS utan att kolla med mina medhjälpare ifall de kunde följa med dit - det kunde de inte…

Därför undrar jag nu om det är någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig att leda sto och/eller föl medan de visas i ringen, på söndagen på Riksutställningen?

Stoet går i veteranklass och fölet är ett hingstföl av "övrig färg"…

Skriv här eller svara i PM!

HeidiH
0

Jag ska vara där på söndag med min 15 åriga sto utan föl. Jag kan hjälpa till vid behov! har visat många störra hästar, fått pris för "bästa visning" på shireutställning av Morgan Johansson. (heter jan så?) Så behovs det så kan jag!

AnnaLundin
0

#1 - tack för erbjudandet Glad

Våra ston visas i samma klass, veteranstona går ihop oavsett om de har föl vid sidan eller inte, så där blir det kanske svårt. Men när fölet ska visas kanske du kan hjälpa mig i alla fall. Glad

jag visar den som ska visas själv, så det jag behöver hjälp med är "någon som håller och går med den andra".

murkla
0

Vart i landet är utställningen???

[Teddy]
0

#3 I Nossebro 14-15 aug.

AnnaLundin
0

Det verkar lösa sig, jag kommer troligtvis plocka upp "Moheda" på vägen dit och då har jag min medhjälpare!

TAcK! Skrattande

HeidiH
0

Ok, hojta bara til annars! Hålla häst fixar jag galant!*ler*

AnnaLundin
0

#6 - absolut! TACk för att du erbjuder dig!!