Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 962 ggr
Kris_J
0

RS utan mankhöjd?

Är det någon som vet hur det kommer sig att en del ston som tilldelats RS inte har mankhöjden utskriven i webbstamboken?

Trodde det var givet att det skulle vara inskrivet.

Vet inte om jag lagt tråden i rätt ämne?

Veritas odium paretFörvånad

icansson
0

det är som du säger att de ska stå mankhöjd, tycker med det är lustigt att de inte står det på en del.

Charlotte-J
0

Reagerade också på det på mitt "nya" RS sto då jag vet att det stod i hennes papper men det står inte med på sidan.

Amor vincit omnia Kyss

Kris_J
0

Kan inte nu komma på att jag sett några gamla RS utan mankhöjd (jag kan ha hjärnsläpp, det händer oftaGråter), men de var flera nya RS utan mankhöjd bara de senaste dagarna.

icansson
0

3# jag har precis skickat in ansökan om rs och angiven mankhöjd står ju i protokollet och när jag läste igenom hur man skulle gå tillväga så står de extra viktigt att mankhöjden måste vara angiven. men de kanske har blivit en miss med de nya som kommit in

VeronicaP
0

Jag börja bli lite nervös då jag ser att Money Pennys inte är infört i stamboken ännu , då jag skickade iväg hennes stamboksförningspapper innan jag skickade iväg shettisens fölregristrering men fölets är inne och där har jag fått passet idag .

Bara det att jag skickade Money Pennys till den gamla adressen då det var den som stod på pappret man fick från premieringsplatsen

Kris_J
0

De som delas ut på premieringsplatserna är nog väldigt gamla och helt "förlegade" ur flera aspekter?

VeronicaP
0

Kan nog så vara Kristin men man blir lite fundersam när fölet är färdig reggat men inte RS ansökan på Penny som jag postade innan men man får väl hoppas att det kommit fram ändå

Kris_J
0

#7 Kolla prioritetsordningen det kanske förklarar saken?

Fel fel fel av mig, nu cyklade jag visst ner i diket, RS går före föl….

VeronicaP
0

#8 Hoppas du inte slog dig illa i diket ;)

Kris_J
0

#9 Skrattande