Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 1550 ggr
andaloce
0

SP Arbrå 7/8 ?

Någon som vet vilka shettisar som är anmälda till Arbrå - Nytorps Premiering?

lillolga
0

det är bara 10 st anmäld.

ljungbackens tam tim,

blue bell mountin,

blåklockans dream of my hart,

humledals zdeno chara,

lyktans queen of myheart,

bianca,

helza alicia,

naömie v t vrij,

dalsgårds bellamie,

trollans attention.

Kida
0

Men vad är det jag har missat nu? Vad är det som ska vara på Nytorp? Jag tittar runt på nytorps sida och hittar inget..

lillolga
0

det är sommar premiering där, den som tidigare gått i bollnäs.

alltså inte nytorp som anordnar utan bara lånar ut platsen :-)

skjootan
0

jaaaa pg av att hingst hållarna vill ha inhägnat så tyvärr fick vi flytta oss från vackra platsen på långnäs men de blir bra på Nytorp ochså :D

Ps Tam Lin är första shettisen Flört

lillolga
0

4# ja jag såg stavningen där, blev lite fel :-)

andaloce
0

Vilken tid börjar premieringen och när går shettisarna ungefär?

Vill ju så gärna åka å kika, men kan tyvärr inte vara där hela dagen.

skjootan
0

det är 21 hästar före shettisarna. Sedanberor de ju på vilka osm ska göra kör/ridprov ochså.

Trine
0

#6Den börjar kl 10, sen kan du ju räkna på ett ungefär.Kom du då kanske jag har hjälp med o gå med nån pojk igen Flört

andaloce
0

#8 ska försöka komma iväg! hjälper gärna till isåfall. Har ju en karl som jobbar i Norge, så honom träffar jag bara varannan helg nu för tiden, kommer ju hem denna helg så då "gör jag ju inte som jag vill" på både gott och ont. Får försöka få med honom oxå som barnvakt åt "lillen" på en gång.

Vill ju jätte gärna se era fina pållar! Dessutom skulle jag behöva få en G1 krumelur på Zanettes protokoll från förra året Obestämd så hon kan få sitt RS. Ronny hade ju glömt skrivit det.

andaloce
0

Föresten, vilken tid planeras det för lunch? Om det är vid 12 så blir säkert shettisarna efter lunchen. Har för mig att det var så förra året iallafall.

Petra-Stark
0

kommer bli jätteskoj att bara åka och titta.. Den här gången har jag ingen häst med utan kan bara njuta av alla fina pollar,,

Mari
0

Skjootan, så din Tam Lin kom med ändå!? KUL! Skrattande

Jag kommer vara på plats och försöka fotografera alla deltagande hästar, förhoppningsvis både uppställda och porträttbilder.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

skjootan
0

Stirrup   jajemen! kul  kul och spännande vi har ju liksom inte kommit varandra så nära,men de löser sig. Han är en guldpojk!

Ska försöka ordna dig en plats att fota på!

Mari
0

#13 Försök även att få seketariatet att berätta att alla ska gå dit för fotografering Glad

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

skjootan
0

Stirrup   japps! mailade just ordf om plats osv :d