önskas köpa avelsto
Har börjat med Shetlandsponnyer efter ett uppehåll på 10 år. Jag har nu tagit hem mitt gamla avelsto på 21 år och köpt en 1 åring som kamrat till henne.
Men jag känner att jag nog inte kan stå emot att avla =)
Jag söker nu ett avelsto i färgerna svart eller fux ca 95-103 i manken.
Stark stam är ett krav och sundhet såklart.
Ålder? vet ej, gärna dräktig med RS hingst.
Jag erbjuder stabilt hästvant och lungt hem, många år med Shetlandsponnyer ( förutom ett uppehåll på ca 10 år).Box med dagligutevistelse och mkt god omvårdnad.
Har du det jag söker? Om jag nu själv vet vad jag söker, men tittar mkt på stammen och att stoet är feminim med en vacker överlinje. Behöver ej vara riden eller körd.
maila till rasmeryr@gmail.com
PM kommer…

hej.
titta gärna på vår hemsida www.stuterisolliden.se
vi har just nu några avels ston till salu, även ett 3årigt sto, de flesta stona är betäckta, någon kan säljas ihop mitt sitt föl från i år om det är intressant.
mvh Sanne

Jag vet ett riktigt bra sto till salu, pma mig, en pangmärr till bra pris, hon är bis-vinnare med 44p, hon har tia på typ och en riktig pangstam.

Hej!
Jag har ett svart diplomsto, 42p, reserv BIS, Ekstrands Klarabella. Hon har ett stoföl vid sidan.
Skicka ett pm vid intresse
Tack för alla fina erbjudande! men nu har jag funnit mitt drömsto.
#6 Vad blev det? Nyfiken….
Det blev en liten vacker fux med bläs!!
Underbara Kompis Wendela!

Grattis, Ta väl hand om Vendela. Jag har hennes avkomma Kompis Boel som har fått ett hingstföl fux med bläs från sin mormor 
GRATTIS Carina till en fin liten dam. Hon passar hos dig.