Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 282 ggr
Annette
0

God Morgon 1 Mars

Idag börjar våren! Det kanske inte ser ut så, men den är på väg.

Jag börjar mitt nya jobb "på riktigt" idag. Vi skall ha vaktmästarmöte på morgonen, så jag skall bjuda på något smaskigt efter mackorna.

Ha en bra dag allihopa!

sanne
0

Go Morgon

En gråmulen dag över Solliden, jag o barnen har tagit lite ledigt, så vi ska ta det lugnt idag. Veterinären kommer o ska ta CEM test på hingstarna, sen ska vi väl försöka tvätta svansar på dem som ska med på Lördag. Ska försöka hinna med o rida idag oxå, ska ta med lill killen på "egen" häst idag, för första gången, men det går säkert bra, han sitter ju stadigare än mig..

ha det gott / Sanne

Linnah
0

Godmorgon! Här sitter jag och är jättetöntig med ett leende på läpparna efter spontandejt igår och jag kan inte vara annat än nöjd så långt.

Dessutom har jag nu gått ned 10 kg sen nyår - jag är faktiskt lite stolt!

Ann-Christine
0

Ska snart åka till jobbet…"jättekul" men går av i morgon bitti och har ledig helg.

Här är det +3 och en dm nysnö.

#2 Spontandejt…töntigt leende…VÅRkänslor Skrattande

steffy
0

god middag. här i skåne är det sol och varmt, helt underbar dagSkrattande, vill bara hem till hästarna, men slutar inte skolan fören 16-16,30Skrikandes.

RebeckaKihlberg
0

God eftermiddag!

Igår kl. 22 så var det +6 grader utanför fönstret i Lund…och regn. Det är väl ungerfär samma idag. Kan knappt förstå att det bara är 8veckor till 1maj.