Kaffeträff i skåne...
Det verkar inte som många vet vem som är vem.Jag bor själv utanför Teckomatorp och verkar ha flera shettisdyrkare runt om mig.Så varför inte kopp kaffe runt stora boret och snacka lite häst.Det kan ju leda till att vi kan ordna en större träff senare.Någon som är intresserad!
Mia/Mytorps stuteri
Hör av er! släng ett mail i korgen.

Bor i Trelleborg när jag inte pluggar. Är jag hemma så kommer jag gärna.
Jag hade gärna kommit! Bor i Helsingborg.
även om jag inte dricker kaffe så kommer jag aboslut
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ja jag vill också komma! Bara datum kommer ut i tid…då jag har en man som jobbar 5-skift o vill inte gärna ha barnen med.

Absolut!! Vad roligt!! Ungefär som #4 …tid och datum igod tid "and ill be there"!!
Jag har nog närmast..bor i Svalöv nu men har bott i Torp hela mitt liv!!!

Jag kommer också om mannen är hemma och passar barnen. Han jobbar dagtid. Fast barnen är nog ganska lugna så om de får kan de nog följa med. I så fall är jag mammaledig och kan när som helst.
Jag kommer mer än gärna.

Fredagen den 2/3 kl 14.00?

Det hade varit trevligt =) alla dagar passar mig som jag är mammaledig men jag behöver ta med mig dottern om det blir vardag i s f…. (18 mån)

Den 2/3 går bra för mig.
Japp det går kanon för mig också

Flyger hem på eftermiddagen den dagen, så jag hinner tyvärr inte. Får bli en annan gång istället.

Synd att du inte kan komma Rebecca. Det hade varit intressant att prata med dig om din utbildning också mm…
Tyvärr kan jag ej så tidigt på em. slutar inte förrän 15.00 varje fredag.

Varför lägger ni inte detta på en helg istället? Jag tror att många fler har möjlighet att komma då…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ja det hade kanske passat bättre! Eller senare!!Har två 5åringar med mej i såfall eller så tror jag att jag jobbar fram till 15! Det hade varit kanonkul om det hade gått att ordna !!
mkt lättare på helgen eller senare på kvällen… hur långt tar det från K-stad till Teckomatorp?

Kan väl ta en 40 min eller…….?

Ibland, men bara ibland, skulle jag vilja bo i Skåne… = )
Inga kaffesugna längre norrut???
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

#19 Jodå, det finns massor av oss även uppåt :-)
/Cattis

Kan vi inte ha en Coca Cola träff i stället ;) Jag har ett helt församlingshem till förfogande.

Låter ju som en alldeles förträfflig idé =)

#21 Liiite högre upp än Skövde tack! :-)
/Cattis
Det får gärna bli en helg för min del, har det ilte tight i veckorna med jobbet.

Coca cola…Bha Kaffe är livets dryck…
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

#23. Ok, eftersom du verkar lyckats med övertalningskampanjen, vad sägs om Rockelstad i april
.
För dit skall du väl i år också Lauth?

Är lördag 3/3kl 14.oo bättre?
Kul om ni ordnade en träff nånstans,vi är på väg till Sverige snart för att kolla på nå hästar.Kanske vi kunde vika in på samma gång då……några km hit eller dit spelar inte så stor roll :) brukar bli lite huvudlöst med kilometrar när vi kommer för att se på hästar 

#28 Vilken del av landet skall ni kolla på hästar i då? På ett ungefär?
/Cattis
NEJ!!! Då är jag i vartofta om vädret tänker vara körbart
#29 Först Stockholm sen mot Skövde.Om rutten inte ändrar….De flesta d ponnyer verkar finnas lååångt ner i Sverige.Det är inte någon shettis som ska handlas den här gången 
# 31 Kan man hoppas på en visit?

#13 Ja, det var synd men jag är bara hemma över den helgen och kommer inte hem förrän till påsklovet sedan. Ska fixa lite med hästarna när jag väl är hemma en helg, för nu var det längesedan jag var hemma hos djuren.
#32 Vi kommer jättegärna och hälsar på! Men det är lite risker med att besöka er och jag ser alla era juvliga små troll
Men om ni säger att INGEN av dom är till salu så kanske det är lungt. 

Ha, klart jag ska till Rockelstad. Båda gångerna =)

Då blir det fredag den 2/3 kl 14.00 kaffe med dopp.
Alla är hjärtligt välkomna!
Är där fler som vill komma så hör av er!
Ring 0418 660781 för vägbeskrivning det är lättast.
Mia/Mytorp

#36Hej! kommer men lite senare om det går bra att ta med två 5åringar?Dom roar sej lätt… jag kan muta dom med en godispåse!!

Alla barn är givetvis välkomna!
Ok blir det på fredagen så kommer jag absolut
# 34 Hör av er när ni kommer. Nu har vi har hingstar som ska säljas och det har vi väl nog av innan??
så synd! kan inte, men det kommer väl fler gånger eller hur!?!

Låter som en strålande idé- Anders och jag kommer gärna ochj dricker kaffe!! Och tittar på din fina hingst! Lycka till med honom! /Kristina

Jag funderar faktistk på att komma även om jag inte tillhör Syd *S* jag tillhör ju väst men men
jamen klart du ska komma veroncia!!!!

Jag kommer Mia, men det skrev jag ju innan. Jag tror jag hittar (det var ju inte så länge sedan jag var hos dig). Jag tar med mig bebisen.

Var i Håstenslöv om man utgår ifrån Norrvidinge?

När du kör ur Norrvidinge kör till vänster mot Teckomatorp.Sväng höger efter Panelgustavs mack mot skrävlinge,fortsätt över järnväg förbi några små gårdar på höger sida.EN gatlykta sväng höger ner på en grusväg över ån sen ser ni det.Om ni missar gatlyktan kommer ni till en liten kyrka, för långt!
Mia

Vad roligt! Där var jag och red när jag var liten!
puttar upp om det finns fler som vill göra oss sällskap
putteliputt
Jag kan tyvärr inte den tiden :( Hoppas att ni får det trevligt

Nä, just imorgon kan inte jag heller. Hoppas ni får trevligt och att det blir fler tillfällen att träffas!
Jag hade gärna kommit, men jag bor över 30 mil bort… 
Ha det så kul på kaffeträffen!!!
Jag kommer 

Jag kommer men nästan till 99% säkerhet *S*
Jag vill också gå på kaffekalas

Då ses vi imorgon! Och om det är någon som ångrat sig så är det bara att dyka upp! Alla är välkommna! Några hästar i utställningsskick har jag inte!!!!! lerinpackningar och håravfall är nog det enda vi har att erbjuda!!!!
Mia

Jag kommer oxå! Vi är ju nästan grannar! Min shettis bor i Annelöv. Ringer innan jag åker för vägbeskrivning. Kul!
Ha en trevlig kaffeträff i dag, hoppas ni får mga intressanta diskussioner, som ni kan delge oss som ej kan komma!!!