RIKS - tidsprogram?
Jag har inte fått katalogen än till Riksen i helgen. Förstår att den är sen och vet att det kan bli så ibland. Men jag skule behöva kunna planera lite, så jag skulle vilja veta i vilken ordning klasserna går på söndagen? Behöver ju veta ifall det är möjligt att åka på morgonen, eller om jag måste släpa mig iväg redan kvällen före? Ska jag åka dagen före krävs ju lite förberedelser, så som hitta uppstallning och övernattningsplats….
Någon som vet?

samma här
jag vill också planera

fick ingen katalog idag heller.
Kan Cattis eller den som har gjort katalogen sätta ut tiderna osv. så man kan planera.
Bara hoppas att posten hinner komma innan vi åker imorgon då…
Jag fick katalogen idag!!!!!

Är det någon som har en vägbeskrivning till Nossebro? Åker från Skara och har ingen aning om vart jag ska…
Mot falköping och mot trollhättan :P Hehe tror jag iaf ;) Kör man det hållet iaf så kör man igenom nossebro, sen vart i nossebro ni ska de vet jag tyvärr inte

Fick min katalog i dag PUUUUhhhh
#1 söndagen går i ordningen 1M (1), 2M (1) 12M (2), 15M (1), 13M (3), 13A (6), 13B (8), 13C (7), 13D (10), 1 (8), 2A (4),2B (6), 12(12), 15 (7),10B (1), 11 (3), 11M (1), 14A (1)
(med res.för fel)
#5 Från Skara kör du mot Vara. Håll sedan utkik efter skylt Nossebro en bit efter Vara. Kanske en mil vet inte hur långt.

#8 Tack men jag är intresserad av Lördagen 
#10 Svarade iofs på TS…
Men här kommer lördagen
4A (4), 4B (6) 4M (2) 5 (2) 5M (1) 6A (5) 6B (5) 6M (3) 7(1) 7M (1) 10A (7) 10AM (3) 8A (9) 8B (5) 8M (1) 9 (3)
res för fel!

Tack.
När börjar det på Lördagen
Kl 12

OK Tack

#9 Tack!

Kålkulla Underbar klass 10 struken

Jag måste verkligen säga att det är tråkigt att det finns så dåligt med information för oss som kommer som publik och därförinte har tillgång till katalogen, på SSS's hemsida står det fortfarande att information kommer efter den 2 augusti…
I alla fall, hur dags börjar det på söndagen?

#17 Kan bara hålla med. Hade tänkt åka som publik, men då det är ca 25 mil och man inte hade någon aning om tidsprogrammet valde vi att stanna hemma. Synd att det inte fanns information att hitta!
#17 & 18 Jag hoppas att ni framför detta till ansvariga/styrelsen så de blir medvetna om det och kan bättra sig till kommande år.

På söndag börjar det kl 9

Vet inte riktigt när jag ska åka.. Ska vara med i klass 15. Räcker det att vara plats till ca 12? Hoppas på det! Är ju så jäkla svårt att veta hur lång tid det tar, när de lägger in lunch osv.
Jag får det til 69 bedömningar till din klass, vilket borde ta ca 7 timmar. Några strykningar är det säkert. Din klass borde inte starta före 16 om det är lunch på 30 min också.. verkar sent. var där i god tid!!

Ja, det är ju det! Verkar väldigt sent! men jag är nog där i runt lunch, och så hjälper jag Jäboruder lite om de behöver hjälp! Ska bli så kul! Fast hästens man o svans hade inte torkat sen igårkväll, jag får föna!!