Resultat Nytorp , Arbrå..
Nu vill jag ha resultaten därifrån Och BILDER!, fyll i ni oxå !
Jag skriver i det jag hann med att höra, med reservation för fel..
22 Ljungbackens Tam Lin ?
23 Blue Bell Moutain ……= 37 p
24 Blåklockans Dream Of My Heart 98888 = 41 p Diplom
25 Humledals Zdeno Chara 88787 = 38 p
26 Lyktans Queen Of My Heart 88887 = 39 p
27 Bianca 88788= 39 p
28 Helza Alicia ?
29 Naömie v.´t Vrij …… =42 p
30 Dalsgårds Bellamie =A
31 Trollans Attention 88787 = 38 p
Humledals Zdeno Chara.

Trollans Attention.
GRATTIS alla nöjda !
Grattis alla nöjda
å jag som har så många bilder men inte kan lägga upp dom!!
Stort grattis till diplomet och till er andra som är nöjda med era hästar!
Ljungbackens Tam Lin fick 87777=36p

jag är NÖJD! för han rä så så lugn å fick så så mycket beröm! 
Grattis till Diplomet och alla andra nöjda glada!

Grattis till diplom och till övriga resultat!
Grattis!

#11 Hon är verkligen vacker Madde!
Jag var där och fotograferade under hela dagen. Ni kan se bilderna på denna länk. Har bilder på de flesta shettisarna
De som står utan namn får ni gärna hjälpa mig med att säga till vilka de är.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

jag har en undran och säkert kommer jag få många elaka sura svar. Men jag måst ebara fråga varför inte shettis hovar sköts??? på premeringen såg jag hovar långa så de hade gått av! stora bitar som saknas och urkh!
Varför?
Ingen hov ingen häst även hovar borde bedömmas!
#14. Ja de fanns hästar i så pass dåligt skick under dagen som inte skulle fått bedömas överhuvudtaget nästan… Inte bara fötterna jag tänker på och inte enbart shettisar…
#14 Nu vet jag inte vad du såg för hovar, kan bara svara för mig själv, och jag tycker då jag sköter minas hovar…
Men jag vet att det är ett ganska vanligt problem att shettisar ofta inte sköts lika bra som många andras, gäller även ardennrar har jag sett…Många hovslagare drar sig bara för att dom e små , sen karvar många själva och då kan det ju bli som det blir ibland , tyvärr.

#18 ja du kan bara svara för dig själv :) och jag blir ju glad att du är en av oss som sköter hovarna.
Tyvärr på adernnrarna ochså dem lägger jag mig inte i längre då jag verkligen inte vill se deras ryck och slit med hästarna och ingen av hästarna som visas är välkörd el gör körprovet.
Men just shettisarna SKÄRPNING!