God Morgon 3 mars
Hej allesammans
Sitter o äter lite nu, stallet är redan klart o nu ska bara det sista fixas inne, innan Jozo ska få en sista putsning innan vi åker. Fy sjutton va nervöst det är i dag, men vi hoppas det ska gå bra, Jozo sköter sig säkert men mina nerver är alltid på spets, går väl över så småningom. Hoppas alla får en bra dag, och jag önskar alla som ska visa i dag, LYCKA TILL !!!
ha det gott

Jag skall strax åka till stallet och fixa klart där innan jag åker till Vartofta.
Sonen har fortfarande feber, men han får bäddas ner hos mormor tillsammans med taxen, det brukar hjälpa ;)
Själv känner jag mig tjock i halsen, inte bra. Men det ger väl med sig, hoppas jag.
Lycka till, allesammans och kör försiktigt.

morrn morrn!
ja som brukar vara nervös inför en utställning känner mig hitills lugn som en filbunke :/ Men mina nerver kommer väl igång snart antar ja. Ska strax åka till VAlerie och putsa i ordning henne de sista. Hon var jätte fin igår när ja lämnade henne i boxen men mkt kan ju hända på en natt.
Lycka till alla andra som visar :D
kram
Lycka till alla ni som ska till Vartofta
Jag ska åkta till jobbet om en stund. Statoil är huvudsponsor i melodifestivalen så det händer massor idag. Markolio kommer och singerar sin skiva mitt på dagen bla.
I kväll ska vi till Rosvalla och titta på andra chansen, ska bli kul jag har aldrig varit på melodifestival innan.

Morrn morrn och Lycka till idag …

God morgon! Lycka till alla som ska på utställning idag och kör försiktigt. Själv vaknade jag som vanligt vid 6,30 min unghund gnäller alltid då och vill ut…. -går inte att ta ur batterierna heller
. Men det är faktiskt rätt skönt att gå ut i lugn och ro (medans barnen sover) och släppa ut hästarna och fodra, mocka, ge fåren och elda lite. Sen gick jag in och åt frukost och dammsög, efter det gick jag ut och red Daladis. Så nu har jag resten av dagen helledig och klockan är bara 9,15 -rätt skönt!

God förmiddag.
Det blir ingen utställning för Gardenias del idag. Nyköpingsutställningen tog hårt på henne och det tog lång tid innan hon hade återhämtat sig helt… Eftersom det är längre till Vartofta tycker jag det är bäst för Gardenia att vi stannar hemma.
Så istället för en rolig utställning så blir det årsmöte för min del i ponnytravföreningen här i Örebro. Det lär även bli en hel del läsning idag också eftersom jag var på bandy i går kväll och inte hann läsa det jag borde läst…
LYCKA TILL alla som ställer ut idag!!!
Godmorgon!
Här sitter vi för tillfället i kongressförhandlingar. Jag sitter och gör tusen andra saker under diskussionerna. Det hade kanske varit roligare att vara på utställning faktiskt.