Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett26-efterlysningar
Läst 1175 ggr
mizabella
0

Resultat halstammar år 2001?

Jag söker resultat från premieringen i halstahammar år 2001. Sökt i webstamboken, det är länkat men finns inte kvar. Någon som vet vem man ska prata med eller vart man kan få tag i det?

Så tacksam för svar! :)

Mvh Isabella

Kris_J
0

Vänd dig till SH. Eller så får du ha tålamod till någon här har letat upp sina resultat.Glad

Veritas odium paretFörvånad

[Anna-N]
0

Har katalogen här med kompletta resultat från Hallstahammar 2001. Någon särskild du vill veta?

mizabella
0

Tack så mycket för svaren! :)

Ja, det vore verkligen jätte snällt!

Jag söker resultat för min häst:

Almnäs Jazz, född 1998. E. Timothy v.st geerhof RS 200 U. Almnäs Fabiola RS 3439

är det något du kan hitta? :)

Mvh Isabella

Kris_J
0

#3 Kollade i mina kataloger fr 2001. Jazz visades i Åstorp 12/3 och jag har bara skrivit "outvecklad, smal bål" 98 cm, 87776=35

mizabella
0

Hm, tror tyvärr inte det är rätt jazz då. Han är bara utställd/visad 3gånger. 

1998- som föl vid sidan av hans mamma Fabiola.

2000 - vet inte vart, vet bara att han var 2år.

2001 - halstahammar premiering och då fick han 38p om jag minns rätt. (vet inte vad han fick för poäng på dom olika punkterna) Då var han 100cm och ganska grov.

Har haft resultaten, tyvärr är dom borta! därför vore det kul att veta vad han fick exakt för poäng osv :) framförallt i halstahammar.

Men tack så jätte mycket ändå!

Kris_J
0

#5 Almnäs Jazz 38-98-5772 visades på föruttagning i Åstorp 010312. Miranda Harding och Einar Lysell (Bårarp) ägde honom då.

mizabella
0

Jaha där ser man! tack så mycket! Du har inte resultaten från halstahammar också?

Kris_J
0

#7 Han visades inte i Halstahammar, han var inte anmäld dit på hösten, något verkar ha blivit fel i webbstamboken.

mizabella
0

Men, vad lustigt! ja måste nästan blivit det?! Jätte stort tack för att du tagit dig tid att kolla upp det, verkligen! :) är jätte tacksam. Du vet inte vart han kan varit visad när han fick 38p? För när jag köpte honom (efter miranda harding) så fick jag med två omdömen, det ena minns jag inte (måste varit åstorp då) och det ena (som jag trodde va halstahammar) vet jag att han fick 38p, tror det var morgan som dömde, men kan ha fel.

Kris_J
0

#9 Jag kan leta, alltid roligt om man kan hjälpa någonGlad

mizabella
0

Verkligen jätte snällt! tycket det är intressant att veta vad han fick som "bebis" då jag ska ställa ut han igen nästa år. Hör gärna av dig om du hittar något! :)

Kris_J
0

#11 Det skall jag göra.