Hästar Säljes alt Foder
Nu var de dax igen….
Denna Berg&Dalbana av känslor tycks aldrig ta slut, trodde de skulle bli ett bra år.
Jag känner mig känslomässigt överkörd. Och tycker inte detta beslut är nå roligt.
Men ska jag rädda familjen så måste hästarna bort. 
Jag är inte intresserad av att tjäna pengar utan de som är det absolut viktigaste är Hemmet!
Har ni ett kärleksfullt hem att erbjuda så hör av er. Lägg ett bud eller ni kanske vill låna någon på foder en längre tid, tills vi får allt under kontroll.
Detta är mina älsklingar och jag sörjer verkligen detta beslut men jag måste. De funkar inte hemma längre. Jag skäms och har dåligt samvete för saker jag lovat folk som jag inte kan hålla nu.
Gå in på hemsidan, så ser ni alla hästar som finns. Avelston - dräktiga och icke dräktiga. Ungsto och unghingstar. Fjording och en A-ponny valack. Vissa är inridna och inkörda.
Har anmält till utställningar och premieringar, och kommer att åka på dom så gott de går.
Har även oanvända stolp, tråd och isolatorer till salu mm. Ja, allt ska bort.
Nu packar jag för att flytta till lägenhet och alla får inte plats på balkongen..
Med vänlig hälsning
Camilla
070 6431578
Jodie är såld
Jag knuffar lite…
Hera såld
Jag ska försöka komma iväg o visa Glittra på Premieringen.
Naike lånar jag ut på foder, hon är min heligaste. Hon är väldigt speciell och man måste ha tålamod då hon inte litar på folk.
Glittra vill jag hamnar i ett hem tillsammans med sin bästa bästa kompis Trixy.
Emil är såld
Puttar upp Jasmina, Sabrina och Kråkan
Putt
Lånar gärna ut på foder, Om man kan ha dom Minst 1 år.
Fjordingen Zessan har hittat nytt hem, även Trixy och Glittra

Vilka hästar är kvar? Kollar hemsidan.
Dom hästar som finns kvar är:
Jasmina, Sabrina, Kråkan, Creed och Naike med Destiny.
Pm mig om ni inte får svar. Hinner inte läsa inläggen innan dom tas bort.
Sabrina och 1-års hingstar finns kvar
Är det någon av dom som blir skimmel? Eller är alla svarta el fux?!
=)
Har tyvärr ingen som blir skimmel.
Hera såld!!
Sabrina finns fortfarande kvar. Lämnas gärna ut på foder om någon skulle vara intresserad av henne minst 1 år.