Nu har vi bestämt oss!
Nu får våran Balotte vandra vidare efter ett antal fångattacker. Det gör fruktansvärt ont i hjärtat. Men inget hjälper. Jag vill att hon ska leva ett naturligt hästliv
Beklagar
Veritas odium paretFörvånad
Vad tråkigt, beklagar!
Hemskt tråkigt. Beklagar =(
Klokt beslut, men tungt att genomföra. Beklagar!
Beklagar men som tidigare sagt, klokt beslut…Känns bättre när det är gjort.

Ledsamt

Så tråkigt!

Nej, vad tråkigt! Denna hemska sjukdom … Skönt i alla fall att hon slipper lida mer. Styrkekramar till er!
Beklagar verkligen… det är en hemsk sjukdom!
Det skär i mitt hjärta när jag läser. Beklagar verkligen. Hon får det bra i hästhimlen.

Beklagara verkligen , aldrig roligt att behöva ta ett sådant beslut
Beklagar verkligen men ett mycket klokt beslut av er att ta. Det är aldrig lätt att behöva avgöra en sak stor heder till er som låtit er vän komma till himlen och vara friskt.
Sänder styrkekramar
Beklagar.
Beklagar…
Stall Bråna
Beklagar.
Delad glädje är dubbel glädje :)

Beklagar.
Ni har säkert haft många roliga dagar tillsammans. Det är dem man får komma ihåg.
Beklagar

Beklagar. Jag vet exakt vad du går igenom.. tog bort min islandsvalack förra sommaren för samma sak.. jättejobbigt, men rätt beslut för honom. Inget roligt när de blir sjuka gång på gång och har så ont. Jag saknar honom fruktansvärt mkt, men en stor sten har samtidigt lättat från mitt bröst. han har det bättre nu! Stor styrkekram till dig!
Tack alla!
Vi vet att vi gör det bästa för henne , och hon har gett oss några fina år våran lilla surtant, och när man kom henne nära så var hon så underbar mot allt och alla.