Färgglada shetlandsunghästar!
Säljer flera av mina uppfödningar. Alla skall inte bort,
men minst 2 av dessa, det är bara att välja och vraka!
Ljungbackens Merril Svart valack fd- 08 trevlig gosse med riktigt bra trav. E Jozo u Kompis Pretiosa (ELIT) ue Almnäs Origo fölmönstrad med 87788 = 38 p Anmäld till utställning High Chapparral Pris 7900 kr inkl moms
Ljungbackens Fenella Svartskäck sto fd- 08 Underbar tjej med fantastiskt lynne. E Jozo u Syrén's Axella ue Amigo Fölmönstrad med 98788 = 40 p Anmäld till utställning Svenljunga. Pris 11 000 kr inkl moms
Ljungbackens Rob Roy Rödblack hingst fd -09 Vaken grabb med stor utstrålning och goda rörelser. Ev hingstämne? E Bluemull Maybe u Kompis Pretiosa ( ELIT) ue Almnäs Origo Pris 7500 kr inkl moms
Ljunbackens Tam Lin Musblack valack fd - 09 Härlig, elegant kille med stort hjärta. E Bluemull Maybe u Syrén's Axella ue Amigo Pris 7900 kr inkl moms
Avdragsgill moms på alla hästarna då jag bedriver företag. Paketpris kan disskuteras vid köp av flera individer.
Jag kommer komplettera tråden med bilder så fort det slutar regna och pållarna inte ser ut som dränkta katter….
Ska se om jag får in några fölbilder så länge!
För mer info, PM, ring: 0325-627416 eller 070-3911022, mail madelene_udd@yahoo.se
Välkomna att höra av er!
Rob Roy är också tingad!

#5 tack och TACK Madelene för denna underbara kille! hoppas kunna hämta hem honom snart 
Putt för Merril och Fenella!
Ska sparka mig själv i baken och ta nya kort på dom!

*putt*
Hade varit kul med bilder på Fenella
Bild på Fenella? =)
Va fin hon är. Hur stor tror du hon blir som fullfuxen?
Jag skulle tro att hon hamnar runt metern som vuxen.
Fenella fick fina 38 p på utställningen i lördags. Bild finns i tråden om Svenljungautställningen.
Merril fick hela 41 p på utställnigen på High Chapparall! 98888= 41 p och champion valack!
Rob Roy är åter till salu då köparen inte hade pengar när det kom till kritan!
Tam Lin har idag åkt till sin nya ägare! Lycka till med honom Anna!
*putt*
Merril och Fenella är fortfarande till salu!!! Rob Roy blir kvar här hos mig tills vidare.
Merril har idag åkt till sin fodervärd, så träden är inte längre aktuell då Fenella och Rob Roy blir kvar här hos mig!