Dalsgårds Monzun
Jag är så glad över min lilla häst. Varje dag så förvånar han mig.
Han har precis blivit inkörd. Han har varit hur snäll som helst hela tiden, hon som hjälpte mig var förvånad över hur snäll han är.
Idag var vi ute helt själva för första gången och allt gick toppen bra från början till slut. Han går som att han aldrig har gjort något annat. =0) Han gillar att jobba min lilla arbetsmyra, Dalsgårds Monzun. <3
Oj, vilken snygging
Det är väl kul när man har en sådan arbetsmyra som bara suger åt sig oavsett vad man än gör med de och att man ser att de njuter av att få göra något. Har en A-ponny som är precis likadan.

Vilken härlig känsla när det går så bra! Förstår du är lycklig!
Härliga bilder, jag är jätteglad att Monzun hamnade hos dig. Lycka till med honom även i framtiden 
Å vad kul att ha en ponny som bara älskar att jobba:o) Det kan ni komma långt på!
Kanonfin ponny! :)

Jättetrevlig ponny! Kul att ni funkar så bra ihop! 
Tack så mkt allihopa.
#4 Jag är super nöjd med honom. Han är en fröjd att handskas med.
Eksemet är bättre nu med, räcker med insektstäcke.
Släppte honom på bete den 1:a juli, var övertygad om att jag inte skulle få tag på honom på en vecka. :-P Men han kommer snällt fram till en varje gång. :-D
#5 Jo han kommer kunna gå långt då han är väldigt lättlärd och så lyhörd och känslig. Jag hoppas på att ha råd att gå lektion iaf varannan vecka med honom, vill kunna tömköra honom mer avancerat.
Bilden: Monzun med min dotter (sin blivande ryttare. :-P)
#8 Jättesöt bild! Först blev jag alldeles förskräkt "Låter de barnet sitta sj'lv på ponnyn medan hon fotar!" och "Vilken naturbegåvning som sitter kvar!" men sen såg jag människan bakom :)
lurvponnyn.vimeddjur.se

Vilken härlig bild!
#9 Hehe jag ville inte vara med på bilden. :-P
Hemkommen från en underbar körtur. Han fortsätter att förvåna/imponera mig min lilla stjärna.
Vi kan galoppera om och ifrån kompisen utan bekymmer och dom kan göra likadant utan att han bryr sig. Dom drog även ifrån så de va 100-150 meter emella oss och han brydde sig inte.=0)
Min lilla stjärna. <3
Kortet är från när vi badade i juli. Han gick rakt ut i vattnet och tyckte de var super mys att få bada. Tur jag hade longerlina på för han simmade iväg. :-P
#14 Åhh, vad härligt det ser ut.
Härligt!! 
Imorgon bär det av på utställning (min första). :-D
Lycka tilli morgon med din fina pålle

#17 Lycka till
Utställningen gick bra. Han skötte sig toppen bra.
Han gick vidare första gången men åkte ur andra. Han fick 38 poäng med en 9:a på traven. :-D Jag är helnöjd med min ögonsten. =)
Nästa gång visar jag nog honom själv. :-)
Grattis till fina poäng och 9an på traven.