Behöver du hjälp?
Hejhej!
Jag är en 21 årig tjej som söker en liten ponny o pyssla med.
Jag har hållt på med hästar hela mitt liv, haft egna o tävlat o så.
Nu är jag dock skadad i mitt knä o kan inte rida, men saknar hästar. En liten shettis är ju perfekt, bara pyssla, gå promenader, köra, trickträning. Allt från mark.
Någon som har en liten ponny som behöver lite extra kärlek? Behöver inte vara någon som kan allt.
Jag bor utanför Eslöv så ponnyn får gärna finnas runt eslöv, lund eller i närheten på annat håll.
Jag har bil. Även hund som gärna följer med till stallet.
Kanske inte just du har en, utan känner någon som har. Skulle bli skitglad om ni hörde runt :) Jag har kollat runt i lite annonser men hittar ingenting..
Vill inte ha betalt och inte betala för detta, utan ren hjälpsamhet.
Har även funderingar på att senare ev skaffa en egen, men eftersom jag är sjukskriven o utan jobb vågar jag inte chansa att köpa en ponny. Dock har jag ALL tid i världen för att ta hand om någon annans några dagar i veckan.
TACKSAM för hjälp!!
Jag har några stycken som du gärna får pyssla med, jag finns i Saxtorp ca 1 mil söder om Landskrona.
Här finns en hingst som gärna vill bli körd (jätte trevlig att köra) har några unghästar som ska köras in, dock lämnas två av dom iväg nästa vecka förmodligen men där finns två till. Har två fölungar som gärna vill gå på promenader.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jag tycker det låter jättebra! Saxtorp ligger bara ca 20 min från mig! Det är ju toppen.
När vill du ha mig hos er o lite sånt?
Jag kan i princip när som helst, är som sagt sjukskriven o går bara hemma. Torsdagkvällar har jag valpkurs, det är väl allt.
Min vovve, en shetland sheepdog, är bara 10 veckor gammal. Jag tar gärna med henne om det går bra och ifall inga hästar är hundrädda.. Det är bra träning för henne med! Hon är lite gnällig som dom är i den åldern..
Men varför bor du där? ;) Jag som behövde både rid (ej shettis) och körhjälp av en seriös vuxen!
klart du kan ta med din valp, vi har själv en liten valpis på 4½ månad.
Tror att jag är hemma på onsd kväll, slutar 16 så du får gärna komma då så kan vi ju ta en liten tur runt hästarna och kolla lite.
Har du msn? adda mig i så fall camillalinder@msn.com så kan vi prata vidare där. Är så himla dålig på att höra min mobil 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#3 får tyvärr inte rida! :( kanske om ett år när jag e helt frisk