God natt!
Ville bara säga God natt till alla som ska gå o lägga sig :) De finns ju faktist folk som ska jobba, ta hand om hästar o gå till skolan imorrn :P Själv så har man typ studie dag . Trevligt så här precis efter lovet 
God natt o ja hoppas ni får en bra morgon dag!

Go natt på dig!
Jag ska följa ditt exempel och alldeles strax gå och natta kudden!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

God Natt och önskar alla detsamma. (en bra morgondag)
gonatt jag ska väl också krypa ner snart
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Natti natti själv ska jag inte lägga mig på flera timmar även om jag jobbar i morgon , kan inte sova så tidigt på kvällen jag *ler*
Hehe ;) e väl samma här.. även när de e skola så går man tidigast o lägger sig vid 12 :P

Godnatt , går och lägger mig alldeles strax ;)
Hoppas alla drömmer sött :) 
Vad tidigt ni går och lägger er
Jag är fortfarande dunderförkyld och kan inte sova…

Ja det tycker jag också jag somnar nästan aldrig innan midnatt.. Och så ska man upp vid 5 igen men fem timmar sömn får räcka…
Hanna och Frida vi tillhör inte party generationen längre
.

Inte jag heller tydligen.. Sova nu, när man äntligen får vara ifred?!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Varför sover inte du om Tilde sover??

#11 För att den rara lilla dottern vaknar om ngn timme igen iaf. :-/ Men nä, främst för att jag måste få nån timme i lugn och ro. Annars får jag ju aldrig tid att göra saker i fred eller att andas ut en stund.
/Cattis

Ha ha fast Cattis du är ju inte så gammal ju eg , *S* du vet en annan ska ju gå in i en ny era i år *ler* men inte börja jag känna mig gammal för det , nope rena rama ungdomen eller nåt sådant 

#13 Gammal o gammal, känner mig som det dubbla vad som står på körkortet! Så dina 39 (snart 40) står sig inte så värst emot mina 68! :-P
/Cattis