Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett35-shetland4fun
Läst 2599 ggr
Animal-3
0

Min häst nr 19

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Liten uppdatering på Tuffen, då han är med i min häst nr.19 :) för den som är intresserad. Verkar som numert börjat komma ut nu så lika bra att skriva ut det:)

Mari
0

Fick tidningen igår då jag prenumererar, kul att läsa om! Blev lite förvånad när ni kom ifrån Hudiksvall, det brukar aldrig stå om någon som finns här där man bor (söderhamn)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Animal-3
0

#1 vad kul^^ och tack^^
Japp vi kommer från hudik eller jag och Peewee i allafall^^ Tuffis är ren småläning, men endå lite kul:) blev glatt överraskad när tidningen skrev och undra om vi skulle vara med:) Hehe man behövde kanske flytta neråt landet för att synas^^

Mari
0

Jaha så du bor inte i Huddik längre? Måste då säga att du har en vacker häst, det är så kul att få se shettisar som inte bara är smällfeta och går som sällskap

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Animal-3
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 nej jag flyttade till växjö för 4 år sedan när jag började på gymnasiet:) sedan blev jag kvar^^
Tack så mkt:D Ja visst är det dom har ju så mkt att ge dom små^^

Mari
0

#4 Där ser man, då var jag nog trött när jag läste igenom tidningen igår för jag tyckte det stod att du fanns i Hudiksvall Glad

Vilken härlig film Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Animal-3
0

#5 haha eller så har dom skrivit något fel^^ jag har inte läst den än nämligen. vilket som^^ jag kommer där ifrån i allafall och hälsar på där 1-2 gånger per år:) förra sommaren fick Tuffe hänga med upp och hålla show och agera barnponny åt syrran:)

Tack^^

Mari
0

Jo Tuffis är med på omslaget också, fast det kanske du redan visste? Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Animal-3
0

#7 De sa att han skulle få det med men jag visste inte hundra då jag inte sett tidningen och det var ju ett tag sedan jag hade kontakt med dom^^ Super kul<3 Det är en när han stegrar på gräs va? med mkt grön bakgrund?

Mari
0

#8 Japp stämmer mycket väl, ser ut att vara någon slags buske i bakgrunden

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

HeidiH
0

Vad söt han bockar som en tok då du springer före!! Blir inspirerad att träna med min lilla tjej då jag ser det här!

Animal-3
0

#9 kul då vet jag vilken det är^^ det är i stallägarens trägård o.o hoppas han inte ser det xD

#10 vad kul:D gör det det är super kul;D bara i kväll har vi rusat runt nere i sandbanken och hoppat sandhögar^^