Fel adress! Vad gör jag!
Upptäckte just till min stora fasa att jag skickat mina viktiga papper för fölregistrering till gamla adressen!
Det är ju inte ändrat på Passansökningssidan…..
Vart kommer mina papper nu?
Finns det eftersändning?
Har som tur är skrivit avsändare….
De kommer alldeles säkert fram som de ska, det finns nog massor med shettisägare som i åratal framöver kommer skicka ägarbyten till den adress som står på lappen som skickats ut tillsammans med passen… Jag kan inte tänka mig annat än att de har antingen eftersändning eller att postboxen finns kvar ett bra tag framöver.

Gud vad skönt att höra! Mitt hjärta höll på att stanna när jag upptäckte det 
Hej!
Vi har nyligen köpt vår första shetlandsponny och jag upptäckte också för ett tag sen att jag skickat passet för ägarbyte till fel adress!!
Jag skickade in passet (rekommenderat) för ca 3 veckor sedan och jag är orolig att det har kommit på villovägar! Var lite skeptiskt till att skicka iväg passet (har andra hästar där det ej har varit aktuellt och då har ägarbytet gått på några dagar).
Det skulle vara intressant att veta hur det gick för dig. Kom ditt pass fram trots att adressen var felaktig?
Jag har mejlat stamboken och frågat om mitt pass kommit fram, men det stod att det kunde ta tid innan man fick något svar, och jag har inte hört något ännu.
Tacksam för svar
Mvh Linda
#3 Har du kollat på din ponny i webstamboken? Där kan man ibland se händelserna innan man fått tillbaks passet.

Det gick superfort! Mitt ärende var en fölregistrering o blev mkt imponerad av hur fort jag fick passet 
Hoppas det ordnar sig för dig!