Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 410 ggr
Sasser
0

BEACH 2007:)...

Skrattande…är det ngn som vill vara min "sparring"? Jag ska ta mig i kragen men det är ju alltid roligt att ha ngn att "kämpa" med. Känner inte för viktväktarna. Är du inspirerad att jobba/kämpa ihop med mig?

Kanske en riktigt LÅG tråd men jag vill verkligen få motivation.

Är du sugen?? PM:a mig!

Hanna-D
0

Usch. Påminn mig inte!

Har tyvärr gått upp ett par kilon under vintern, är svårt att hålla "idealvikten" när man inte får träna lika hårt som förut Fundersam

Milla
0

eeee blir det sommar i år också??

Idealvikten var länge sedan man hade…….usch skulle behöva gå ner massor men det går liksom inte iom mina hopplösa tabletter

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

AnTeX
0

KIKA IN PÅ kolhydrater.ifokus.se

där får ni massor av tipps=D

Milla
0

#3 japp är medlem och har tom beställt en del böcker men inte blir jag smalare för detOskyldig

VeronicaP
0

#3 Kika in kan ju inte skada *S* att titta är ju inge jobbigt Oskyldig

lilleman
0

Jag kanske kan hjälpa dig. Viktväktarna är absolut inget jag rekomenderar (skadligt för kroppen). Jag har lagt om min kost helt och hållet har hitils gått 20kg. Men har lite till att bli av med. Felet vi gör är att vi äter för lite!

Du kan pm:a mig eller vad det heter. Om du vill förståss.

AnTeX
0

#4 Det på kolhydrater måste man ta stenhårt annars går det åt skogen istället;) jag har bevisat!! har gått ner 15 KG=)

Milla
0

¤7 tror absolut på den iden men då jag äter en hel del medicin så hjälper det inte att gå ner i vikt, sen jag började med medicinerna så for jag upp 30kg på ett brädde

VeronicaP
0

#6 Jo men man ska hinna med att äta också ;-)

AnTeX
0
JMax
0

Varför skulle Vikt Väktar maten vara skadlig?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Sasser
0

#1 Hanna, du kan väl ha både 1 & 5 kg + utan att det gör ngt:)!!?

Själv ligger man ca. 20 + och det både känns och syns:)

#6 Jag PM:ar dig i morgon. Tack!

Benjamin
0

Jag förstår inte varför viktväktarmaten skulle vara skadlig. Det är ju ingen speciell diet och du väljer själv vad du äter. Vill du minska ner på kolhydrater så gör du det.

Själv går jag på viktväktarna och har aldrig mått bättre!

Hanna-D
0

#12 Njae det vet jag inte. Ett par ska bort i alla fall innan jag är nöjd Flört

lilleman
0

Viktväktare går ofta ner många kg men upp dom lika fort. Sorry men sant. Det stora felet man gör är att man tittar för mycket på vågen och inte på vad "kroppen innehåller".

Ja, man går ner med viktväktarna. Har själv gjort det tidigare (30kg på ett¨år).Men kroppen består då mest av fett, och det är ju muskler vi behöver. Sunt förnuft. Jag är frälst, men vill inte försvara nått här. Läs gärna mer på Viktsnack.se

lilleman
0

I vikväktarna utesluter man bla fett. Vilket är skadligt för att kroppen behöver fett för att kunna förbränna det. Hjärnan behöver oxå mycket fett för att fungera. Det finns en bok jag har hört mycket om fettskrämd. Rekomenderas.

i viktväktarna är det väl ett visst ant point man ska äta? Ju grövre och mer mättande mat desto mindre points att äta för. Är inte det ett underligt synsätt på mat?

våran kost är ju egentligen lika självklar som att räkna foderstater.

Sasser
0

#16 intressant… Såg du mitt PM? Samtidigt som jag skickade det så"brakade" forumet ner:)..Jag tänkte det kanske aldrig kom fram?!

dranto
0

Här är en till som har ca 30 kg att banta bort…

Rubiinen
0

Vill oxå gå ner massor men ja tror ja e för ung för o hålla på me sånt här.. men man kan alltid äta nyttigt o hålla sig borta från allt socker…   Vi får peppa varann ;)

Tigrou
0

Jag är förtillfället med i viktväktarna och håller inte med om att man utesluter fett utan de uppmanar en att man SKA äta fet men då i rätt form och mängd. Jag har gått ner 6,6 kilo och minskat midjemåttet med 11 cm på 5 veckor bara på att:

-ta mindre mat på tallriken

-inte äta 3dl glass som jag brukade utan bara ta 1dl

-inte gå och småäta godis hela tiden

Nu är inte jag den som räknar points men jag har ett hum om att tex. om jag stoppar i mig en semla så innebär det 3 timmars promenad för att förbränna den.

Benjamin
0

Ekvationen vör viktnedgång är enkel = input < output

Viktväktarnas fokus på motion och varierad kost gillar jag. Jag har gått från soffpotatis till högpresterande (springer 4-6 mil iveckan). Man väljer som skrivet själv vad man vill äta. Ifall jag drar in på kolhydraterintaget, som många förespråkar, blir prestationsförmågan markant försämrad.

VeronicaP
0

Jag tror faktiskt inte på GI metoden heller , tror att det är farligt för kroppen att slopa saker , kolhydrater har sin funktion det med , bättre att äta allt men mindre av det och röra på sig mer ,tror faktiskt det är enda sättet att gå ner i vikt och att behålla sin vikt.

Ahnna
0

Jag har över 10 kg att träna bort, på grund av p-sprutorna jag tog i lumpen, jag som förut låg på minus 10 kg… Men banta tänker jag inte göra, det finns få saker som är så dumt. Snarare äta bra mat och träna vettigt.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se