Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 13-bruks
Läst 2273 ggr
annie
0

Körtävlingen i Sala?!

Någon som vet hur det gick för shetlandsekipagen i Sala? Skulle ha åkt och tittat men kom tyvärr inte iväg…

Nyfiken Cool

SofieN
0

Skulle också ha åkt och tittat men jag var tvungen att jobba tyvärr.

Stegsholms
0

Jag med mitt shettispar vann iallafall precisionen i nationel lätt par klassen. Sofia Ögren vann dressyren med sitt shettis par. Vi var hela 5 par i nationel lätt varav 4 shettis par!!!

annie
0

#2 Grattis, va kul!! Roligt med så många shettisar Skrattande. Måste iväg och titta!!!

Anna-karinS
0

resultaten finns på sorfs hemsida nu.

www.sorf.nu

UG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis Elin Stare och Gervalds Mille-Star
e. Jikas Sue-perStar   u.e Kärlingehults Orkan

Som blev totalvinnare i klass Lätt A Sala 4/9 2010. På 60 straff (Alltså 100 poäng) i dressyren och 2 straff i precisionen, noll rivna bollar! Stort grattis Elin!

Foto: Marcus Eklånge Gindemo.

mille-star
0

Som Ulrika skrev så blev jag och Mille-Star totalsegrare i lokal lätt A. Enda shetlandsponnyn i klassen! Synd att det inte var fler som anmälde sig till Sala, det är en väldigt fin anläggning att tävla på!

Tack Marcus för dom fina bilderna!

Ahnna
0

Grattis!!! Skrattande Shettisar är bäst på körning!

Jag skulle ha tävlat i lördags, men pållan har ju haft fång så det blev inget i år.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

annie
0

#5 Grattis till dig också Ulrika, fina resultat! Skrattande

Ninnii
0

Grattis till er som tävlade! Roligt att det går så bra!

UG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Tack snälla Anni! Jag kom tvåa efter Elin och Mille. Blev jättestolt och glad. Förlåt att jag kapar tråden och lägger in en bild.  Hälsar Ulrika och pyttelilla welshen Jaxon.

Foto: Elin Stare, från kusksitsen ;-)

IdaT
0

Stort grattis #6 och #10!

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.