Fyrhjulsvagn?
Någon här som har fyrhjulsvagn?
Vad har ni och vad kostade den? Vad använder ni den till?
Jag håller på och tittar runt. Skulle vilja ha ett komplement till en rockard, om man tex. vill åka på en liten utflykt och ha lite mer plats för fika, vovve och .. sånt. ;)
Har tittat på en som jag tycker är väldigt prisvärd (har lånat bilden från försäljarens hemsida! ;). Någon som har en sån?
Skulle vilja veta hur de är att köra med…

jag har en sån vagn som du visar på bilden. jag är mkt nöjd med min vagn. Jag kör ofta med den. Min häst är lite kräsen (hon gillar inte rockarder) men denna vagnen älskar hon skarpt. Den är lätt och fungerar alldeles utmärkt för mina behov. Om man ska vara lite kritisk så hade jag önskat större hjul. Men annars är jag mer en nöjd med min vagn.
Har också kikat lite på dessa vagnar. Har de broms?
Jag har en fyrhjulsvagn till salu. Den har svängel, ställbara skaklar och skakelremmar. Den har två bänkar som man kan sitta i. Det är en lätt vagn trots sin "storlek" och är väldigt lätt körd! den går bra och stadigt! Vagnen är i MYCKET fint skick!
Jag vill egentligen inte sälja den men då jag insett att jag inte längre använder den är den till salu, då det är synd att en fin och fungerande vagn bara står! jag har använt den på sköna picknick turer, skjutsat på avslutningar och haft den som vanlig träningsvagn!
Om någon är intresserad är det bara att höra av sig :)
Mvh Isabella

de är ingen broms. Vet inte om man kan få de. Kolla med Anne!

Jag kör en flakvagn från smålandsvagnar. Den är lättrullad och hållbar, hög kvalité. Man kan specialbeställa hos försäljaren om det är något man önskar ändra eller lägga till på vagnen. Min är beställd med parstång, extra svängel, extra säte och hållare för "prärievagnstak".
Finns mer uppgifter på www.jensa.nu