god morgon 5 mars
morrn morrn
Plus 2 grader är de inne i Borås idag. Skönt att de börjar bli varmare. Kanske de snart blir vår då
. Idag blir de först jobb till 10,30 sen tänkte ja åka ner till bokrean och kolla om det finns ngn bra bok att köpa. Kommer få lite tid nu framöver att ta tag i min läsning. Sen idag måste ja börja ladda upp mig mentalt tills i morgon. Imorgon är det min stora sörj dag. Då mitt halvblod ska lämna mig för att åka till himelen
, Känns jätte jobbigt men som sagt. JA tänker på hennes bästa.
Nu måste ja kila till bussen. ha det så bra allesammans
kram

#1 Känner med dig , förstår verkligen hur jobbigt det känns även om man vet att man gör rätt. Finns inget värre än detta beslut och tomheten som kommer men av nån konstig anledning klara man det med.
Annars här ska barnen upp till skola och dagis efter sportlovet inte poppis, själv blir det plugga och träna inför högskoleprovet, suck sen har man prova snart i Palliativ vård. Provade att sätta sadel på Puzzel igår som terapi då jag kom ut sent till stallet och det var jätte mörkt när jag mockat, så det vart att putsa henne och sen fick hon stå med sadel på ryggen inga problem alls hon nosade lite på den när den väl låg på och sen jaha ok låt den va där då tyckte hon väl, värre var det att läga på den men när hon insåg att den där stora rosa lappen inte var någe farlig och fått kolla in den innan va det ok, nu ska jag slåss lite mer med barnen så de kommer i tid. Ha en bra dag här är mild grader och snön rinner fullkomligen bort. Ha en bra dag alla trevliga människor.
God Morgon!
Är på väg hem efter ett fullspäckat veckoslut i sverige.Har kollat på islandshästar,varit på andra chansen i nyköping och hälsat på stall mjälkärrs underbara ponnyer.Shoppning i stockholm var också något som skulle hinnas med då man har en tonåring med. :) Nu ska det bli riktigt skönt att komma hem igen,men först ska en bilresa på 400km klaras av.
Ha en bra dag!

Morrn Morrn idag är det inte alls lika fint och underbart väder som vi hade igår , hm är väl så bara för att jag ska jobba *ler* jag vill ju ha fint väder när jag jobbar ju .
Godmorgon!
Sonen är ff sjuk, han har haft feber sen förra måndagen det börjar bli tjatigt nu. Här är vi inne på 7:e veckan med sjukdomar. Det liksom rullar runt när man har några barn..
Annars så lever livet sin gilla gång. Värmen är ju ett + där ute.

God förmiddag!
Tillbaka i Uppsala efter nästan en hel vecka hemma. Dags att sätta igång med allt som jag missat i skolan den här veckan, så jag lär inte ha nga sysselsättningsprobelm iaf. Härligt att vara hemma och att få gå ut morgon och kväll för att fodra djuren, dock blev det väldigt tidigt i morse och det var inte riktigt lika kul.

#2 Men, ni skulle såklart ha kommit o hälsat på pappa Bonzo ju!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Nu är jag sjuk. Natten var hemsk och i morse hade jag 39 graders feber. Det var bara att proppa i sig Ipren och göra måstena på jobbet, som bestod i att köra lera i skottkärra. Roligare kan man ju ha.

Men Annette, din stackare, det är bara för du stod o frös i ridhuset.. Vi andra tackar ju för din service m resultat o kort, men dett var ju inte kul att du blivit sjuk.
krya på dig !!!
Här har dagen varit lugn, jobbat som vanligt, gjort det viktigaste i stallet, nu väntar kvällsmat o sen lite arbete framför datan.
ha en trevlig kväll

Dagen började bra … men slutade väldigt sorgligt …
Fick ett mycket tråkigt besked från Ultuna Djursjukhus … snaran som suttit runt Lisettes ben måste ha suttit mycket hårdare och längre än vi trodde … blodtillförseln har varit så blockerad att hoven nu börjat ruttna … De avlivar Lisette i kväll.
Det känns så fruktansvärt jobbigt - inte minst för Freja då Lisette är hennes ögonsten!
Nej fy så hemskt Lottie sänder en styrkekram till dig och dottern
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#9. Fy, så tråkigt!
#8. Det är nog influensa, barnen var ju sjuka redan i helgen.
Nej men fy, stackare! Jag rös när jag läste det! Så hemskt alltihop! Dock mår hon ju bäst att få vandra vidare…men men stor kram till er i all sorg!

#9 Fy så hemskt Lottie , jag vet ju hur det känns , stackars Freja . Tyvärr var det ju så med Ajax med att det kom ju inte direkt på han heller utan visades ju en vecka senare ungerfär och hade säkert tagit längre tid om vi inte hade sprutat han..
Tänker verkligen på er och lider med er….

Tack alla för omtanken! Det har varit en jobbig kväll … Det känns ändå skönt att kunna dela den med er och veta att det finns så många som bryr sig!
Var rädda om er!

Så hemskt tråkigt, Lottie! Tänker på er och lider med er.
Kram

Tack Rebecka!
Idag skall vi fortsätta försöka förstå att Lisette inte finns mer … det här kommer nog att ta sin lilla tid …
#6 Det skulle vi väldigt gärna ha gjort :) men programmet var rätt späckat.Nästa gång vi kommer,då kommer vi och hälsar på pappa Bonzo :)