Basiblock!
Jag har alldeles för många Basiblock kvar för att jag ska hinna använda dom innan sista förbrukningsmånad (maj) så jag säljer nu överskottet till reducerat pris. Jag har både Normal och Super.
Normal 390:-/st (ord. 500:-)
Super 490:-/st (ord. 610:-)
Pm:a för telefonnummer!
Kan levereras på ett flertal utställningar och shettissammankomster som jag ska på.
Amor vincit omnia 
#Putteliputt#
Kan levereras til Bullersta nu på söndag.
Amor vincit omnia 
Hej Lotta, ursäkta en gammal tant, men vad är Basiblock? Marie C
Det är ett mineralfoder i 20 kilos hink som man låter hästarna ha fri tillgång till. Det innehåller örtextrakt och har en mycket positiv påverkan på päls och hovar. Det rensar även ut slaggprodukter från njurar etc. Den som heter super innehåller även en starkare örtblandning som påverkar tarmfloran så att det verkar avmaskande på hästen.
Vill du veta mer så kan du ringa mig så ska jag "predika" 
Skämt å sido, det är en mycket bra produkt.
Amor vincit omnia 
Glömde skriva:
Vi bor i ett väldigt fästingtätt område och jag har fått plocka hur många som helst på mina hästar tidigare, men sen jag började med Basiblock (alltså fri tillgång även på betet) så har jag endast plockat 2-3 stycken per häst på en hel sommar.
Amor vincit omnia 
Puttar upp då det är utställning i Nyköping imorgon och det kan levereras dit!
Amor vincit omnia 
"Puttar upp"
Amor vincit omnia 
#Puttar igen#
Ska uppåt Stavsjö den 17/3 och till Mantorps travbana nu på lördag samt den 18/3. Sen är det Rockelstad den 28/4.
Amor vincit omnia 
Var köper man Basiblocken, och kan man använda detta till en häst som haft fång ?