Shettis sto köpes: Gävleborg/Dalarna/Uppsala...
Letar ett shettissto som sällskap till mitt ministo. Krav: Reg i SSS med full stam o pass samt trevlig i temperamentet o fullt frisk.
Önskemål: Gärna annan färg än svart….
Vi erbjuder gar. gott hem med god omvårdnad. Kommer att gå med mitt ministo o ute långa dagar o ibland dygnet runt när vädrer o vind tillåter, självklart med vindskydd. Har även box o har de mest inne för jag älskar att pyssla med dem. Vår yngsta son rider ibland o jag tömkör också får de följa med på hundprommisar i skogen. Så det är inte en ponny som bara kommer att stå i hagen o skrota…. Maila eller PM:a gärna info om stam, pris mm. samt bild. alsjobergets@hotmail.com
MVH Erica Andersson -Ockelbo, www.alsjobergets.se
Du har mail! 

*Puttar*

Har ett rödskimmel (konstant) sto hemma som jag säljer åt en vän, diplom, välstammad, riden, körd, 104 cm, duktig mamma.
Bor inte så många mil ifrån dig.. (söderhamn)

Det lät ju intressant Petra! Kan du maila lite uppgifter om henne till mig vore det jättesnällt! MVH Erica

Ja jag har ju bara svart till salu jag(utanför Edsbyn)…O det var väl inte aktuellt.
Jag har tre ston till salu, 2 fuxar och en brun. Bukkerupgårds Hope brun 87cm, Ninette fux 100cm och Nobless mörkfux 96cm. Om det låter intressant kan du mejla mig på kana.halfvarsson@hotmail.com
Mvh
Kana
Insjön