Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 24-köpes
Läst 1371 ggr
Daladis
0

Shettis sto köpes: Gävleborg/Dalarna/Uppsala...

Letar ett shettissto som sällskap till mitt ministo. Krav: Reg i SSS med full stam o pass samt trevlig i temperamentet o fullt frisk.
Önskemål: Gärna annan färg än svart….

Vi erbjuder gar. gott hem med god omvårdnad. Kommer att gå med mitt ministo o ute långa dagar o ibland dygnet runt när vädrer o vind tillåter, självklart med vindskydd. Har även box o har de mest inne för jag älskar att pyssla med dem. Vår yngsta son rider ibland o jag tömkör också får de följa med på hundprommisar i skogen. Så det är inte en ponny som bara kommer att stå i hagen o skrota…. Maila eller PM:a gärna info om stam, pris mm. samt bild.    alsjobergets@hotmail.com

MVH Erica Andersson -Ockelbo,   www.alsjobergets.se

[jannerman]
0

Du har mail! Glad

Daladis
0

*Puttar*

Petra-Stark
0

Har ett rödskimmel (konstant) sto hemma som jag säljer åt en vän, diplom, välstammad, riden, körd, 104 cm, duktig mamma.

Bor inte så många mil ifrån dig.. (söderhamn)

Daladis
0

Det lät ju intressant Petra! Kan du maila lite uppgifter om henne till mig vore det jättesnällt! MVH Erica

alsjobergets@hotmail.com

Petra-Stark
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på Nina

Trine
0

Ja jag har ju bara svart till salu jag(utanför Edsbyn)…O det var väl inte aktuellt.

Denna kommentar har tagits bort.
Kana
0

Jag har tre ston till salu, 2 fuxar och en brun. Bukkerupgårds Hope brun 87cm, Ninette fux 100cm och Nobless mörkfux 96cm. Om det låter intressant kan du mejla mig på kana.halfvarsson@hotmail.com

Mvh

Kana

Insjön