Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 413 ggr
sanne
0

god Morgon 7 mars

Hej.

Nu har det börjat regna, själv har jag ont i hela kroppen o är allmänt less på allting just nu, men men

Man ska va positiv. Ska bli kul o gå till jobbet, jätte skoj med ridskola för sonen i kväll, solen kanske börjar skina under dagen, ja positiva tankar ska man ju ha !!

Hoppas alla får en bra dag. för det ska jag försöka ha.

Annette
0

#0. Din tur för influensa? Hoppas du slipper.

Jag känner mig ganska pigg igen. Måste börja jobba tidigt idag för att ta igen det jag borde gjort i början på veckan. På lördag är det inkörningskurs igen och tömkörningen har också legat på is pga sjukdom, känns inte bra.

Lauth
0

god morgon

Idag är det dags för hoppträning nu på förmiddagen och sen bär det iväg på föreläsningar.
Regnar gör det här med.

Tigrou
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Gråmulet och regn i Karlskoga. Ska snart lämna Leo på dagis för att sedan hämta svärmors katt och åka till veterinären. Svullo ska nämligen få sluta sitt 18 åriga liv idag. En riktig kämpe det kommer kännas tomt utan "kungen" på gården. I kväll ska jag börja packa lite smått för på söndag drar vi till Idre en vecka. Det blir vår första semester på 7 år, ska faktiskt bli lite skönt att komma bort från hästarna men känner jag mig själv så hade det räckt med 2 dagar.

zettan
0

morrn morrn

Här blir det ännu en jobbig dag. Inte sovit inatt´. Tog ju bort min älskade Axina igår. JA saknar henne så mkt. Hoppas hon blev väl omhändertagen i Trapalanda Gråter

VeronicaP
0

Morrn morrn , ja även här ser det grått och trist ut , man blir ju inte pigg av det när man vaknar i allfall.

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Grått och tråkigt i Uppsala och det passar alldelles utmärkt till mitt humör idag. Får väl på ngt sätt härda ut här uppe fram till påsk.

Jobba lite med projektplanen till projektarbetet under dagen och sedan kanske plugga lite på en av extrakurserna för där var visst tenta nästa vecka. Hade varit bra om man ngn gång hade börjat plugga till tentorna i god tid.

Cattis
0

God förmiddag!

Det regnar även här… och det är så trist. Det verkar dock inte bekomma hästarna vidare mkt. Alla åringarna leker och far i vilda galopper i leran och i de nyinstallerade små sjöarna i hagarna. Jag har inte valt att ha de sjöarna där nej, det är helt och hållet Kung Bores förtjänst. :-/

#6 Liiiite mindre festande kanske gör planeringen lätare? :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

morrn morrn grått här också dock uppehåll.

I eftermiddag kommer hovis och ska fixa nya fötter till hästarna skönt!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

FredrikN
0

God Morgon. Själv är jag fortfarande hemma. Börjar bli bättre. Förhoppningsvis så kan jag jobba imorgon. Det börjar bli lite drygt att vara hemma.

Cattis
0

#9 Är du sjuk fortfarande? Influensan?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Sasser
0

Även i Dalarna lyser solen med sin frånvaro. Är hemma och vabbar idag. Sonen har varit sjuk i feber sen förra måndagen. Varit på sjukhus med honom men det var bara virus, igår hade han lunginflammation. Så här dansar vi samba, livet leker och har fullkomligt jubla när jag ringde hans hockeytränare och sa att säsongen för hans det är över…. Så sista cupen blir ett minne blott för honom. Ska försöka muntra upp honom med ngt…bara vad? Det har varit mga OCH långa veckor av sjukdom här. Jag har tappat räkningen, tror det är 7:e lr 8:de veckan med sjuka här nu. Hoppas pencelinet gör sitt snart…då kanske solen kommer oxå. Kanske det är läge att ta ett break på jobbets ljusrum snart:)

Kom ihåg all deppade forumskamrater: Det som inte dödar härdar!!

FredrikN
0

#10. Jau.. blev lite bättre i söndags. men i måndags så var det lika illa igen. Det är väl någon form av infuensan.

Lulan
0

Här på jobbet härjar vinterkräksjukan!! Så de som blivit drabbade får allt hålla sig så långt borta som möjligt. Peppar peppar har man klarat sig än så länge.

vädret är också trist här uppe, för tillfället snöar det också. Men det känns som om det kan bli regn, då det är nollgradigt.

"lillasyrran" fyller hela 23 år idag, så det blir tårtkalas ikväll!!

Annette
0

#12. Hört talas om bredbandssjukan? ;)

Charlotte-J
0

Idag har bara det vanliga utförts än så länge. När Anton kommer hem så blir det till att fira honom lite då han fyller 14 år idag. Ett större kalas blir det lite längre fram då vi slår ihop 3 kalas till 1.

Amor vincit omnia Kyss

FredrikN
0

#14.. Ha ha..den var riktigt bra.. synd att man inte har hunnit spelat nåt bara.Cool

Puzzel
0

Tråkigt väder men men jag var ut och tömkörde Puzzel för första gången ordentligt i dag annars har vi mest gått med selen på men nu gick jag bakom och styrde hon hade lite svårt än med att svänga men jag tycker hon var jätte duktig och hon tyckte det var kul, pinnade på och jobbade så detta ska vi absolut göra oftare och snart kan vi kanske prova framför vagn. Skickar med en dålig bild från idag kameran spökade lite.

Murre_Uddiz
0

Idag har jag haft nationellt prov i matte :P Igår hade vi i engelska. Ska ha nationella prov typ varje dag till påsklovet Gråter
Jag typ chansade på allt. Fröknarna ba ääh. Jag som e så duktig annars =P hihi. Var om volym o vikt från förut o skit.. Som om jag kommer ihåg hur många cl det ska vara för att fylla 1,5 liter Oskyldig

Murre_Uddiz
0

Det e det enda ämne jag typ suger på när det är test elr prov :D