Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 1589 ggr
Kris_J
0

Fel i blå basen

Satt och tittade på några av mina ponnyer i blå basen, det var massa fel på resultaten och var de visats.

Har skickat ett påpekande till SH på den första jag hittade, men efter att ha kontrollerat några till dök det upp åstkilliga fel både smickrande och mindre smickrande……
Jag tycker det är synd att de är på detta viset, ett och annat fel får man räkna med, men så många på så få individer jag tittade på känns inte bra.

Vet inte om jag valt rätt grupp för ämnet?

Veritas odium paretFörvånad

PetraJ
0

Min en nordsvensk står det också fel om. Påpekade det för 5 år sedan men inget hände.

VeronicaP
0

Har inte kollat på mina ..

Fast i våran webstambok tex så kan ju jag tycka att det ska stå om en avkomma har blivit godkänd i Norge tex , men de gör de ju inte heller ..

Kratern
0

Länk så man kan kolla sina?

AnnaFagerell
0

Enligt blå basen är min hingst visad med 99878 så det blev ju jättebra… ha ha ha… men han fick 88788  Flört

Vem kontaktar man??

Medarbetare på djurskydd.ifokus

AnnaFagerell
0

Medarbetare på djurskydd.ifokus

VeronicaP
0

Ser även att det står fel på Slättens James Bond de står att han fick en 6:a på traven i Älmhult fast de ska vara en 9:a ;) de har  slint lite på tangenterna tror jag

Kratern
0

Jag var också in och kollade några av mina…

Som sagts ovan. Jag hittade något fel på nästan varje.

Blir jobbigt att gå igenom alla…Obestämd

Kris_J
0

Den ponny jag skickade påpekande om har resultatet rättats på så nu är det nästan rätt, bara placeringen som är fel, jag skall ta en dag och se över mina och skicka vilka fel jag ser.

Den jag skickade påpekade jag bara att det var fel inte vad som felade, men rätt rad finns nu på den ponnynGlad

polgara
0

På mina stämde det ganska bra, bara lite utställningsresultat som fattades på valackarna

Kris_J
0

Att det fattas resultat har jag inte lagt någon vikt vid alls, men många felaktiga siffror fanns på mina……

SandraO
0

Min ponny hade bara med ett resultat? :O

Hur länge dröjer det inna dom finns där?

Ninnii
0

Var på utställning för 2 veckorsedan vi Skaraborgsponnyavel o fick då 41p o blev BIR. När kommer sådant upp i blåbasen?

Linda-A
0

# 12 När utställningsansvariga rapporterat in resultaten dyker de upp i Blå basen.

Ninnii
0

#13 Tack för hjälpen!

Milla
0

Var inne och kollade på Viking och ser att hans avkommer är inne men dom är inte namnade än. Jag har ju rapporterat in så vet någon varför inte deras namn är med?

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Linda-A
0

#15 Shetlandssällskapet använder sig inte av Blå basen när de tillverkar sina pass så de uppgifterna som läggs in i webstamboken hamnar inte automatiskt i Blå basen.