Hur ser ert stall ut?
Är lite spänd på hur ert stall ser ut?
Stall Bråna
Gamal bild, men så här ser delar av vårt stall ut 
Delad glädje är dubbel glädje :)
#4 Snyggt!
#5 Tusen tack! Nu blev jag jättteglad. Det är Marcus som har byggt åt mig, ett kök och garderober satte han in också!
#4 Håller själv på bygger stall nu, vad har du för "glas" i dina fönster då du inte behöver galler??
Ni har kanon snygga stall alla!!! 

Vad har ni för mått på boxarna?
Snyggt!!
Jag är också i byggartagen. (gubben)
#7 Fotot är taget när allt var nymålat. Galler för fönsterna kom upp dagen därpå.
#8 våra boxar som syns på bild i #1 är 2x2 meter och sen finns det några till som ej syns på bild, de är 2,5x2,5 meter. Och en ännu större som jag ej vet måtten på, skulle tippa på 2x4 meter kanske…
Delad glädje är dubbel glädje :)
Vilka snygga stall ni har, vet inte om jag vågar visa mitt…Är ju inte lika snyggt men det duger åt oss. En box är på 9 kvadrat, andra på 6,9 kvadrat o en spilta på 1,25 bred.(som jag har grindar åt så e det en box på 2 kvadrat) Sen har jag ett flyttstall med en box på 8,3 kvadrats box .
Dåligt kort ..

Tack för alla inspirerande bilder på era fina stall!
Här byggs det också, och i stället för dagens två boxar ska det när allt är klart -om ett par år eller så…- finnas nio boxar i storlek från A-ponny till största sortens häst!
Just nu gjuter vi golv där det tidigare var kobås. Mycket slit är det men man får ha målbilden av ett fint stall för ögonen 
/Annika

Gulliga stall alla har :D
#0 Hur ser ditt eget stall ut? Nyfiken…
Själv har jag rivit ner mitt "provisoriska stall" och ska under vintern försöka "jobba" med ett nytt.
Hoppas bara att de små klarar att gå på lösdriften. Jag menar … Det får inte bli under tjugo minus i en månad som ifjol!
Hur mysigt stall som helst!