God Morgon 9 mars
Nu väntar jobbet. Hoppas det blir uppehållsväder, det verkar lite tveksamt. Det blåser ute också.
Skönt det är fredag!
Ha en bra dag.
Haha två med samma tanke! God morgon på dig Annette
I natt har mycket av snön försvunnit, mulet nu på morgonen.
Ska snart släppa ut hästarna och mocka, 15.00 börjar jag jobba och slutar på söndag 18.00.
Ha en trevlig helg!
Tjo hej! idag blir d o leka elektriker o koppla el m.m så inte mina hästar kryper under tråden hela tiden…
Sen blir d fika me mammor o deras bebisar! Nu e min lilla 6 månader o kan sitta själv o allt! =)
ha en bra helg allihopa! =)

Godmorgon håller på att fixa så ungarna kommer iväg till skola o dagis, sen blir det att åka ut till Puzzel , tömkörning idag så vi kan få henne inkörd snart. Vädret är inge vidare grå mulet, snön är snart borta, ska byta hage , så det blir även stängsla mer för oss då min lilla också är en rymmare. Ha en bra dag
God Morgon alla!!
Fåglarna kvittrar, det är 2,7 + grader och nästan all snö är borta, vågar man hoppas på vår? Synd bara att det är bottenlöst både på stallplanen och i hagarna. Men men, man kan inte få allt ;-)
Tänkte pyssla med pållarna rejält idag då Anton har studiedag idag och kan passa lillasyster en stund. Imorgon är det V 75 på Mantorp så då blir det till att tillbringa hela dagen där, tur att det ska vara fint väder.
Amor vincit omnia 

God morgon!
Var uppe i ottan för att fira Erik då han fyller 14 år idag. Grattis Erik! Själv firar han det genom att i e.m. åka på träningsläger med fotbollen över helgen. 
För min del så blir det annars mest jobba, jobba, jobba idag.
Ha en bra dag allihopa!
Morrn morrn alla!!
Här är all snö borta, barmark ute. Jobba till 16:45 sen är det äntligen helg!! Är så trött så jag dör…. Det var tunga steg till duschen i morse…
I morrn bär det av till IKEA =) Jag å Jack ska kolla lite och köpa lite nödvändiga saker =)
Hästarna mår bara bra! Jag jobbar ju på dagarna, men mamma säger att de riktigt njuter av solen som har skitit här i ett par dagar! Hoppas att det kan torka upp lite fort också, snön har ju försvunnit på fem dagar!
Delad glädje är dubbel glädje :)

#7 Skiter solen hos er?? 
Här varken skiter eller skiner den, dimman ligger tät och det är grått och trist.
Har varit hos tant doktor idag, kroppen är gammal men sinnet är ungt, eller hur är det man säger..
Gomorron gomorron!
Är ledig från skolan idag så passar på att sitta här på jobbet och knappa lite på tangentbordet.
Snön är på väg bort ju och det är sååå skönt. Snart är det våååår! 
God middag! Sitter på jobb..KNALL förkyld. Hade mer än gärna stannat hemma i sängen i morse.
#8 Japp solen skiner! Var ute på en promis på lunchen, skönt!!
Delad glädje är dubbel glädje :)
Godmorgon! Jag placerade tydligen det här i fel tråd. Jag sitter på jobbet och hoppas att den här arbetsdagen tar slut snart så jag kan gå hem och ägna mig åt att sova och se på film hela helgen. :) Har otroligt tråkigt på jobbet för tillfället, men har åtminstone ägnat mig åt att lägga upp bilder från när jag fotade i förrgår. :) Här är en av bilderna på min kollegas barn, den bild jag tyckte bäst om.
God middag
har varit i skolan under förmiddagen (en lektion och en föreläsning) och ska ägna större delen av resten av dagen till att plugga (tenta-paniken börjar smyga sig på…. är bara en vecka kvar och det känns som om jag inte kan något och jag kommer inte kunna plugga så mycket i helgen….)
Menmen, vädret är iaf härligt och solen tittar fram då och då, det känns verkligen som om våren är på väg =) (fast det kan ju ändra sig snabbt….)

God middag kanske man ska skriva.
Sitter på jobbet och plågas - vill bara hem! Har varit en riktig seg dag idag. Men nu är det bara ett fåtal timmar kvar. då ska jag till stallet och kvällen ska nog spenderas hos sambons syster med familj.
annars hoppas jag på sol i helgen så man kan vara ute myclet.
trevlig helg!