Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 4713 ggr
annie
0

Globus benskydd - bild?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har en bild på pålle med dessa globus benskydd på sig? Ni som har dem, vad tycker ni om dem?

mizabella
0

Jag har också kollat på dom och funderar på att köpa! så är det någon som har till salu, hör av er! :)

Stegsholms
0

Jag andvänder dom på alla mina shettisar i precision och maraton och jag bara älskar dom!!! (har tyvärr ingen bild här då ska svarar från telefonen)

men jag rekomenderar dom varmt!

SofieN
0

Jag har dom och dom fungerar bra. Har både ett par lila och ett par svarta, funderar på att sälja dom lila. Har ju inget sto nu och grabbarna vill nog inte ha lila ;)

annie
0

Tack för svar! Kan vara värt att prova då… Glad

Norrveda
0

Vi har 2 par svarta helt oanvända till salu pga att de var för små till vårat lilla russ.

powderpuff
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en som har sådana Glad Här ville grabbarna ha lila Flört

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

exitingsvillemo
0

Jag har sådana, dom är toppenbra tycker jag. Ordentliga och välskyddande

mille-star
0

# 6 Du har satt dom bak och fram =) Tanken är väl att hålet ska vara vid kotan!?

powderpuff
0

#8 De trodde jag också men de satt inte bra då när jag satte hålen bakObestämd När jag satte hålen bak så kom karborren antingen på insidan av benet eller så gick karborren "framåt"

mizabella
0

#5. Jag har skickat pm till dig :)

SofieN
0

Jag sätter också mina skydd sådär.

mizabella
0

Alla som har dom, vart har ni köpt och till vilket pris?

powderpuff
0

Jag har köpt mina i en butik som har stalltillbehör och en massa häst- och hundsaker. Jag gav runt 120 kr paret för mina. Tror inte de har så man kan beställ på postorder.

SofieN
0

På Tradera och Glada hästen i spiltan har jag köpt mina.

Underbar
0

Har beställt ett par svarta från grand-prix.se för 180 kr :)

StuteriSolo
0

De finns numera även i stl. minishetland, http://ponnytravprylar.e-butiken.se

Där är alltid fri frakt!

Maliiin
0

Vara standardshettisar kunde inte ha dem. De passade inte alls..

Men har ett par som ar liknande. Dom ar fran Tyskland.. Mkt bra passform pa dem. Dessvarre ingen bild nu. Kan fixa nar jag kommer hem. Dessvarre blir det inte forran december :P

Men halet ska ju mkt riktigt sitta bakat.. Det gor det iaf pa vara. Och kanns som att fram gor det ju ingen nytta Obestämd

sonja
0

Jag har mina som de på bilden # 6. Hålet gör ju att det inte knölar sig sig där. Skydden är formade så att det bara går att ha dem så. Jag har vanliga shetland och de passar utmärkt, använde både bak och fram igår i maraton i Krapperup. Jag har köpt ett par lila med tillhörande boots (bootsen dock väldigt små, men går att använda). De köpte jag i ett paket på Tradera. Sen har jag köpt 2 par svarta från Ponnybutiken, har dock glömt vad jag gav, men Charlotte kanske kan fylla i. Jag är nöjd förutom att materialet är svårt att få rent, är lite lite luddig på ytan o snafs fastnar. Men för det priset och efter vad man över huvudtaget kan få tag till till shetland så är det mkt bra.

mizabella
0

Nu har jag beställt svarta och lila från avantia :)

Underbar
0

Fick ett par svarta idag, men lite klantig tog bara 1 par Tungan ute Så får betälla igen ;)

Charlotte-J
0

#18 Vi tar 179:-

Amor vincit omnia Kyss

Emmy_O
0

Kolla på ponnytrav prylar, deras hemsida.

Jätte bra senskydd..