Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 368 ggr
Annette
0

God Morgon 10 mars

Först skall jag jobba lite på morgonen. Sedan blir det stallet och inkörningskurs, så jag är inte hemma förrän i kväll. Jag har slarvat med träningen, inte bra att ha influensa.

Ha en trevlig lördag, allihop!

Daladis
0

God Morgon! Vilken underbar morgon!!! Strålande vackert och det var redan så det droppade från taket när jag släppte ut hästarna och mockade kl.7. HÄRLIGT!!! Nu får man vårkänningar. En väninnas får har börjat lamma - det är vårtecken det. Nu väntar jag med spännig på att mina första lamm ska titta ut.

Ha en härlig dag alla! //Erica

Lauth
0

God morgon!

Här i Karlstad skiner solen också, det är jätteskönt! Snart har klarälven utanför fönstret gått upp helt och hållet. Idag ska jag nog dra lite päls på ponnyerna när solen skiner och så =)

VeronicaP
0

Morrn morrn här är det dimmigt men flera plusgrader. Idag fyller Amanda 13 år helt obegripligt att min lilla tjej blivit så gammal *S* tur att man inte har blivit äldre själv. *ler*

cinna
0

Morrn morrn

5+, solsken, blåsigt. Hade tänkt elda en massa ris idag, men det är bara att glömma med tanke på blåsten. Det positiva med blåst så här års är att hagarna torkar upp väldigt fortGlad.

Efter frukosten är det ut i stallet och se till att alla pållarna får varsitt träningspass, ena shettisen ska få översyn av hovarna, massor med löv ska krattas, tre trän som Per hade ner för oss ska kapas upp i hanterbara bitar och till sist ska SKäggis terrarie städas, får se om det lyckas tidsmässigtFundersam. det blir nog kväll idag oxå…

susanne-s
0

What a beautyful morning..tralla lala
Kanon väder, idag ska jag ta hand om mina små ordentligt! och vara ute i det fina vädret!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Puzzel
0

Underbart väder, men morgonen började inte lika kul, gubben ligger på soffan o sover framför TV´n inte många knop på honom, sen hör man hur ena hunden spyr nere får gapa på gubben som ändå är där nere tar 15 min innan man får ut honom där, då har vovve spytt ner barnens ytterkläder som hänger i hallen så det var bara för mig som tagit hand om äldsta sonens instabila blodsocker hela natten att knata upp och sätta igång tvätten, fixa frukost för nej gubben äääääär ju sååååå tröööött och tappade ju aptiten när han fick torka spya. Annars blir det städa både ute o inne idag. Ha en trevlig dag utan som för mig griniga gubbar och hund spyor ( hon stoppar i sig allt hon kommer över ute)

AusaBausa
0

God morgon på er! Här är också kanonväder! Solen skiner o fåglarna kvittrar! Nu är det VÅR!

Hade tänkt rida idag också men gubben fick in o jobba extra, så det får bli en liten tur i morgon kanske!

Ville få ut ungarna på en utflykt: promenad + fika. Naej! vill inte, aldrig jag orkar gå! Bara lilltjejen som var sugen så då får väl hon o jag ta en liten tur!

Ha en bra dag o helg allihop!

steffy
0

god middag, så skönt väder har 10+grader och sol ute, väntar på att mamma ska komma hem från jobbet(slutar 2), så jag vet vem av oss som ska rida ut idag: