SSS tidning
Någon som fått medlemstidningen från SSS än eller vet när den kommer ut?
Är ganska ny i föreningen men hoppas jag får den snart ändå, som jag har längtat efter mer Shetlands info =)
Vad jag hört inte skickad till tryck än
Medarbetare på djurskydd.ifokus

Skulle den inte komma nu i september ?

Sista dag att skicka in var ju 15 augusti ju och komma ut i sept/oktober så det är ju väldigt dåligt om den inte kommit iväg till tryckeriet ännu.
snart går ju sista dagen ut för bidrag till nr 4 ;)
#3 Är ju en hel månad till innan den behöver vara ute hos oss så det är nog gott om tid

#4 Fast står sista dag att lämna in 18 augusti så borde den vara i tryck och när det står sept/oktober då uppfattar jag det i alla fall som att den ska komma i månadskiftet . när nästa sista dag att lämna in till tidningen går ut 1 november så borde ju i alla fall tidningen komma ut 1 månad innan…
Lika dant information som kanske skulle behöva komma ut innan de sista utställningarna mm
Jag tycker att det är dåligt om den inte har gått till tryck …
#5 Jo men det står ju sept/okt så då har dom ju hela oktober på sej också

#6 tolkningsfråga kan även tolkas som månadskiftet september - oktober och inte hela månaden så tolkar jag det .. Annars borde de inte haft så tidig sista inlämmningsdag ;)
#7 Jag har ingen panik =)

Brukar inte tidningen komma ganska regelbundet med 3 månaders mellanrum slutet av mars, slutet av juni, slutet av september och slutet av december. Har för mig att det varit så de fyra åren som jag varit medlem
men ingen regel utan undantag
Jag hoppas den kommer snart då, jättesugen på att läsa egenom den =)
Jag tolkar också sept/okt som att den ska komma i månadsskiftet. Dock någon vecka kvar på september…
Tycker dock inte att de spelar ngn roll om den skulle vara sen, huvudsaken är att den kommer så jag har massa mys att läsa :D
funderar på när man skall skicka in ansökan om SUCH senast med. (På tal om ngt annat) Ngn som vet får gärna PMA så det inte bryter mer ifrån ursprunget ;)
Tidningen är i full gång att tryckas, vet inte varifrån andra uppgifter kommit. Helt rätt att manusstopp till nr 4 var den 15/8 - men den 9/9 inkom det sista materialet efter mängder med påminnelser, så man har inte mycket att spela på när folk inte behagar skicka in i tid - och i slutändan blir medlemmarna lidande. Men i tryck är den trots allt sedan ett antal dagar tillbaka, så den ska komma ut enligt plan. /Åsa - redaktör Shetlandsponnyn

#13 tack för din info ! Det är jätte synd att inte det skickas in i tid, jag var ju själv ute i sista minuten, men jag tycker att kommer det försent så får det väl vänta till nästa tidning ?!
Står det sep/okt, räknar även jag med månads skiftet, men det spelar egentligen ingen roll, för den är alltid efterlängtad !!
Tryckeriet meddelar att tidningen nu ligger på Posten, så inom de närmaste dagarna ska den vara ute hos medlemmarna.
Peppa! Får se om den kommer till nya adressen eller hem till mamma då :D

#13 Vad skönt att höra. Fast jag tycker precis som Sanne är inte Materialet inne när det ska så får det faktiskt vänta till nästa tidning annars lär de sig aldrig :D

Fick min tidning idag! 

#18 Då får jaggå ut och kolla posten :D
Fick oxå min tidning idag!
Fick också våran i dag! =)
Delad glädje är dubbel glädje :)

Jag med :D

Vi också :)

Jag med
Japp idag kom den!
Men jag har inte fått någon! :(
Den låg i lådan idag när jag kom hem ifrån jobbet tjoho

Mycket trevlig läsning! 
#27 Abbe såg du att Tinto var med på bild? Om än liiiite yngre… På s. 97 
Jag fick min med, blev glatt överaskad över att den var så tjock :D
En massa bra läsning!
Jättefin artikel om Gazette - tack Rebecka!
Jag fick min igår och vilken trevlig överraskning! Det känns som om tidningsansvarige har lyssnat på våra önskemål om mer bruks i tidningen! Och artikeln om resan till shetlandsöarna var mycket intressant. Mer sånt :D
lurvponnyn.vimeddjur.se

#31. Det är upp till medlemmarna att skicka in bidrag. Redaktören tar garanterat med bruks bara det kommer in något, vilket det nog varit dåligt med tidigare.
Jag skickar gärna in massor med bilder och beskrivningar från mina och James körturer i skogen men jag antar att det inte låter så intressant.
lurvponnyn.vimeddjur.se