Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1613 ggr
AnnaFagerell
0

Låna fuxsto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag fått reda på att min hingst kan lämna rött så därför letar jag nu efter ett bra fuxsto som kan bli hans fru nästa år. (jag har bara svarta själv). Önskar låna henne för att ta ett föl.

Stoet ska vara av bra exteriör samt kunna röra sej bra. Stammen har stor betydelse. Endast klass I ston av intresse.

tjustorpstaxi@swipnet.se

Foto: Pernilla Nilsson

Medarbetare på djurskydd.ifokus

AnnaFagerell
0

Önskar flera svar då de jag fått inte passar helt 100…

Pia740
0

Hej!

Har kanske ett bra sto att låna ut men var bor du?

AnnaFagerell
0

Skåne… men jag kan köra en bra bit och hämta om det är ett bra sto

MadeleneJansson
0

Har du tittat på Slättens Madicken? Det verkar vara ett fint fuxsto i mina ögon!

Lycka till med letandet!

AnnaFagerell
0

#4 Jag ska inte köpa, jag vill låna

AnnaFagerell
0

Kan tänka mej att låna hem stoet för betäckning och sedan lämna henne åter till ägaren under vintern och fölningen om det skulle kännas tryggare…  Peppar peppar än har inget hänt här under fölningarna och stona övervakas med kamera i box när det är tid.

Flera svar men ingen jag känner passar än så länge.

AnnaFagerell
0

putt putt

AnnaFagerell
0

Jättesnällt att ni som säljer ston meddelar detta också men tanken är inte att köpa ett sto utan att låna för att slippa behöva sälja sen. Tanken är ju att behålla avkomman. Så köpa är jag inte intresserad av…

Kan även tänka mej ett ungsto som blir tre nästa år… Gärna udda stammar… (obs, inga ministon eller för små standard… ston över 93cm av värde, men under 104)

AnnaFagerell
0

Puttar väl upp igen då