Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 864 ggr
Ulrisa
0

Shettissto f 07

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer vår fina kaxina, då jag har insett att hon behöver komma till någon som har mer tid och kunskap att vidareutbilda henne. Kaxina är en orädd ponny och är mycket hanterad ända sedan hon var liten. Hon är sutten på av en tre årig flicka utan problem och tömkörd, ej satt henne för vagn ännu. Hon kliver på transporten utan problem och är van vid tung trafik då vi haft med henne mycket ut. Min dotter vill ha en ridbar häst nu och jag känner att jag har för ont om tid för att vidareutbilda Kaxina på egen hand. Hon säljs med all utrustning, ponnyputa, träns, sele, rockard (nyrenoverad, fast behöver nya däck). Kaxina är visad på premiering sommaren 2010 och blev godkänd med bara 7:or och 8:or, jag ser gärna att hon blir visad igen! Jag är mycket mån om vart hon hamnar. Hon har pass och reg i sss och har godkända föräldrar, pappan champion och mamman är stambokförd.
Kaxina skulle passa utmärkt på ponnytrav då hon har en fantastisk trav (är väldigt svår att få i galopp när man handleder henne, svår att hänga med i trav)

Ring eller maila om ni vill veta mer om denna goa tös!

priset kan diskuteras något.

ulrisa@hotmail.com

0708274558

Ulrisa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och en huvudbild..

Ulrisa
0

putt

Ulrisa
0

*SÅLD*