God Morgon 12 Mars
Hej
o god morgon
Själv är jag hur trött som helst, Jag har fått "vaka" över Anja i natt, hon var så himla lurig i går, vi tog in vid fem, o när jag kom ut vid sju, var hon genom svettig o hade legat ner, Jaha, nu är det på gång tänkte jag, Sen har jag fått ligga i soffan o kolla monitorn en gång i timmen.. suck.. trött. Men Bebis, nej inte denna natten.
Annars är det varmt o skönt 8 plusgrader, o funderar på o ha ute hästarna någon natt nu, Nu ska jag väcka mina barn o åka m dom till skolan, Ha en bra dag !!

godmorgon. MIna barn är ledigt. Jag måste arbeta ..tja..
hoppas allt gor jätte jättebra med anja. Spännande…

God morgon!
Vilken fantastisk helg det har varit i vårsolens värme! Vi rundar av den genom att fira Freja, som fyller 12 år idag!
GRATTIS FREJA!!! 

God Morgon!
Nu skall vi köra bort gammalt skräp från jobbet. Det blåser ute och regnet hänger i luften.

Godmorgon det ska bli fint väder idag och det lär behövas, ska tvätta Puzzel med lopp medel idag suck, annars blir det till att plugga prov på onsdag hua. Nu ska jag fixa frukost till björnligan och se till att de kommer iväg till skola och dagis, hundarna ska ut också, Nima har jag redan varit ut med en sväng vid 3.40 då hon satt och pep vid dörren, hon hade väl troligen stoppat i sig nått tok igen för dålig i magen va hon, hon är som en dammsugare när man är ute hopplös, t om sork kan hon fånga i koppel när man går så det blir en avmaskningskur igen. Ha en bra dag allihop, och vi ser fram emot att få höra om det blir bebis för Anja . Kram Sussie

God morgon.
Grattis Freja!!!

God morgon , här är det dimmigt just nu , men solen kommer förhoppningsvis fram i dag. Jag ska jobba idag så jag vill ju gärna ha fint väder är ju lite roligare att vara utomhus då.
ska fortsätta med mitt 3 åriga halvblodsto idag , hon fick sadel och träns på sig igår , det var inga problem , men det där med longering fattade hon inte *ler* tacka vet jag shettisar de förstår med en gång 
Lottie hoppas att allt går lättare för dig och Freja nu och Gratta Freja från mig..

God morgon!
Igår blev jag bjuden på kakor som nga av mina kompisar hade bakat för att de skulle fira min födelsedag i efterskott, riktigt gulligt av dem. Blev en trevlig kväll. Sen var det pluggande halva natten och idag är jag trött.
Plugga, plugga och plugga står det på dagens schema. Ska bara bestämma mig för vad jag ska börja plugga på.

#6: Tack Gonkan! Ja, nu börjar man förstå vad som hänt och acceptera att Lisette inte finns mer … Hoppas det går bra även för Emma och er andra!

Morron! Märkligt nog har det varit plus 5 grader hela helgen och strålande sol, värmen verkar hålla i sig även idag. Som pessimistisk norrlänning så väntar man bara på smällen, med -20 grader och snöstorm - det är nämligen inte normalt med så här fint och varmt väder här uppe så tidigt på året..
Men det var otroligt härligt ute! på lördagen var jag ute i 1,5h med Frosty och körde, min hästskötare hade varit ute i två timmar på söndagen :)
Sitter på jobbet som vanligt och väntar på första kaffekoppen för dagen.
ha en fin dag!

God morgon.
Trött som jag vet inte vad, var ner till svärföräldrarna igår och hälsade på i norrköping och det blev ju så sent innan man kom hem. Tänk vilken skillnad mot när man åker på utställning, då blir man inte trött inte 
Annars så blir det plugg, nya projektet startar idag. Miljörapportering, lät ju inte direkt lockande!
God morgon!
En seeeg morgon, ska alldeles strax ut och mocka. I natt fick Fixy sova ute, så fort det är bra väder så vill hon bara äta upp sin mat i stallet och sedan ska hon ut igen så hon och Gucci har varit ute i natt.
Annars står inget speciellt på schemat i dag, ska åka och handla lite och fortsätta att mocka hagarna.
#2 Hälsa och gratta Freja från oss!

#11: Tack Hanna! Det skall jag göra!
Ha det så kul med mockandet idag! 

God morgon!
Jag hoppas på att den utlovade solen snart tittar fram genom molnen. Jag har en del pyssel i stallet att greja med och det är ju bra mkt skönare att göra det i solsken.
Hela helgen har jag, Maggan, Kenneth (o Angelica också) tillbringat i stallet - det har varit skitskönt och vi har fått massor gjort. Alla åringarna som är avvanda från sina mammor har nu delats upp i två hagar. Hingstar i ena och ston i den andra. Till deras förtret, de vill ju helst leka tillsammans allihop. Men det är bara ett staket som skiljer dem åt, så de rejsar mot varandra och smittar varandra med sina glädjeskutt och vilda galopper. De har verkligen roligt ihop!
Min tvåårshingst står med en gammal hovböld som spökar, så han är avstängd från lekarna och är skapligt förorättad i sin hage. Han vill ju leka med småpojkarna! Men han får vänta tills han är ohalt igen.
En kopp kaffe till så är man människa igen.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
God förmiddag alla!
Här är man sjuk IGEN!! Jag brukar vara riktigt sjuk en gång om året men nu har jag varit det TVÅ gånger med bara 14 dagar emellan, Blä!! Genomförkyld med en näsa som rinner mest hela tiden så snart ser jag ut som R¤udolf med röda mulen. Massor som måste göras och som man får passa på att ta när man kan vara uppe mellan febertopparna, attans. Hoppas jag är bra till helgen bara då det är både läderkurs och ponnygalopp.
Amor vincit omnia 
Godmorgon! Det suger att det är måndag igen. Jag har ägnat hela helgen åt att ligga i sängen och se på melodifestivalen från 89-91 och har bara gått upp för toalettbesök och mat. :) Det behövdes! Men det hade varit trevligt om det varat dubbelt så länge.

JätteGRATTIS & gnägg till Freja som fyller 12 år i dag. Hoppas att du får en toppendag hälsar Ulla & Roxie
Hej alla!
VIlket kanon väder vi har idag,sol och 13 + inte illa.
Eftermiddagen ska ägnas till möte i skolan och hämtning av ensilage.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#2 Grattis Freja!
Har åkt på en jätteförkylning men det spelar ingen roll för jag fick med mig hunden hem efter veterinärbesöket i morse.
Min fina lilla vovve har en form av lunginfektion och kommer förmodligen att behöva antibiotika under lång tid framöver.
Jag är så GLAD och hoppas att hon blir kvar hos oss ytterligare några år 

#16 & 18: Tack, jag skall hälsa Freja!