Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 28-stuterier
Läst 1670 ggr
Ahnna
0

Mitt stuterinamn blev godkänt!

Lycklig man blir! Glad Mitt stuterinamn blev godkänt och igår fick jag hem mitt registreringsbevis. Nu ska jag bara finputsa nya hemsidan lite, så kan jag offentliggöra den sen.

Mitt stuteri heter alltså Precious - inte att förväxlas med Gollum's repliker i Sagan om Ringen… Skrattande

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annette
0

Grattis!

FredrikN
0

Gratulerar

Ahnna
0

Tack! *hoppar runt och dansar*

Kunde inte för mitt liv komma på ett back-up-förslag ifall att Precious skulle ratas, så jag gick på nålar sista veckorna.

www.stuteriprecious.se

Charlotte-Aveback
0

Grattis till stuterinamnet!

Annette
0

Undrar vad jag skulle ha för namn, om jag någon gång kommer i gång med någon uppfödning. Skolgatans låter inget bra….;)

Cattis
0

#5 Dödgrävarens? :-D

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

FredrikN
0

#6 fan…du hann föreCool

Ahnna
0

#6 *sss* Den var bra!

www.stuteriprecious.se

Annette
0

Jag vågade inte skriva det själv…..

Charlotte-J
0

#9 Eller "Träfrackens" kanske ;-))

Amor vincit omnia Kyss

Sasser
0

Grattis Ahnna!!

Milla
0

Grattis till namnet

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

JMax
0

Grattis!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emma-Andersson
0

Grattis! Grattis!

Ahnna
0

Tack igen!

Blev alla ni som har stuterier sedan förut också så här euforiska när era namn blev godkända?

www.stuteriprecious.se

FredrikN
0

#15, Nix..för bli euforisk så behöver jag lite mer än ett stuterinamn, Blev mest lättad över att vårt första val gick igenom.Cool

Puzzel
0

Grattis Ahnna jätte kul att du fått stuteri namn, lycka till med pållarna.

Kratern
0

#15 Jo, jag blev glad, men samtidigt besviken. Jag hade nämligen inte uppmärksammat att det kostade 1000:- Gör det det fortfarande?

maggan
0

#18 Ja i okt 06 i alla fall

Ahnna
0

#18 Japp, 1000 pengar plus 60 spänn i postförskott. Som hittat… not!

www.stuteriprecious.se

Ahnna
0

#16 Men det är ju början på något nytt, första milstolpen i drömmen om en egen hästuppfödning! Jaja, jag är i alla fall glad! Räcka ut tungan

www.stuteriprecious.se

Hanna-D
0
Charlotte-J
0

Jag har för mig att jag betalade 1500:- men är inte säker. Kommer inte ens ihåg när det var, -03 kanske Generad Det var i alla fall de gamla reglerna då med 5 registerade uppfödningar för att få regga stuterinamn.

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0

Grattis till namnet

Ellinor Johansson
0

Grattis Ahnna.

Annette jag röstar för Dögrävaren, Den dagen du föder upp Dögrävarens Lik vill jag köpa den pållen

Annette
0

Jag är lite tveksam till ert förslag. Jag är rädd att det bara blir olyckliga fölningar med ett sådant namn ;)

bonde
0

Grattis till namnet!!!

Har sett att det finns grimmor som står Precious på. Du får väl köpa upp lagret, så att alla hästar som kommer säljas från ditt stuteri får en sådan.Skrattande

Ahnna
0

#27 Den tanken fick jag redan när jag såg katalogen första gången. Jag fick en sån grimma i födelsedagspresent, men har inte vågat köpa fler eftersom jag inte visst 100 procent att namnet skulle godkkännas. Men nu när det är "i hamn" så skulle jag, rent teoretiskt, kunna köpa alla Precious-grimmor i storlek shetland som finns… Ingen dum idé! Skrattande

www.stuteriprecious.se

IdaS-A
0

#28 ingen dum idé alls.. fast ganska dyrt att köpa alla grimmor som finns kanske..Skrattande