Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 537 ggr
Charlotte-J
0

God Morgon 14/3

God Morgon alla!

Fortfarande sjuk, I hate!! Går det inte över snart så får jag nog pallra mig iväg till doktorn. Det tar så pass på orken.

Ska försöka mig på att dra lite vinterpäls idag, någon/några hinner man väl med innan krafterna sviker ;-))

Ser ut att bli en toppendag då solen redan värmer rejält och det nästan är vindstilla, härligt!

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0

Morrn morrn , idag skiner solen här med det blåser en del.

Jag hoppas att bl¨åsten avtar lite då vi ska kastrera Eros idag och vi ska ju göra det ute *ler*

sammy
0

Här blåser der också. och inga solen :(

Midlingur
0

Godmorgon!

Idag ska jag till Granngården och lämna tillbaka en sak jag köpt. Sedan ska jag till stallet och lämna av de nya sakerna jag köpt från Börjes.

RebeckaKihlberg
0

God morgon! Solen strålar i Malmö. Min ihärdiga hosta håller i sig..känns som om lungorna ska gå sönder..frågan är hur man hade mått om man inte haft hostmedicin *hemska tanke*

Puzzel
0

Hua vad alla dras med förkylningar, här står jag på benen än… men de två yngsta barnen är förkylda och den där härliga skäll/rossel hostan, skulle skrivit prov idag men fick vara hemma med mellan killen han hade feber i går kväll men ingen i morse men han får va hemma. Underbart väder varit ute med hundarna 1 timme, Puzzel älskar solen står och solar och njuter.

zettan
0

morrn morrn

fortfarande influensan här oxå. hatar de. Men har ja ingen feber  morgon får ja nog försöka pallre mig till jobbet, För ja blir galen av att bara vara hemma.

Fint väder är de ute. Solen skiner och de verkar vara lite blåst ute. +5 grader. Underbart. Ska väl se om ja orkar mig ut en sväng till stallet i eftermiddag kvällen. Är ju min insläpps kväll så de ska nog gå bra.

ÅÅ längtar till på söndag. då den nya eventuella hästen kommer hem ;)

kram

JMax
0

Har precis varit på lunch och på vägen tillbaka till kontoret såg jag att Bosses Glassbar öppnat!! Här i Linköping är den helig och har den öppnat så är det definitivt vår och sommaren är snart på väg!! Givetvis blev det en liten mjukglass vanilj i bägare med karamellströssel på! Mums!!

I morse var vi inte så stressade som vi brukar vara på morgonen och Norma gick runt lite på gräsmattan och hittade snödroppar som vi plockade till dagmamman. När vi kom fram till henne så såg de ju iof inte riktigt likadana ut som när vi plockade dem men ändå…! Våren är här!!

När jag kommer hem ska jag ta mig en ridtur!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

AusaBausa
0

God eftermiddag!

Här är det också soligt men blåser lite.. i dag blir det inköp av hästfoder, snart slut så det är bäst o få hem det innan man är utan…

ungarna har kompisar hemma så det blir väl o ha koll på dem lite o tyvärr ingen ridning…rumpan värker ännu sen måndagens träningspass. Ingen som har ngt bera tips på om hur man kan undvika skav av sadlar på sin egen rumpa!?!Generad

RebeckaKihlberg
0

#8 Det finns någon som heter "Gel-seat-saver" som kan kan lägga på sadeln. Tror Hööks har sådana.

zettan
0

#9 japp hööks har sånna :D

Lauth
0

God eftermiddag.

Dags att åka hem från jobbet =) och komma ut i solen och rida hästarna. Var så duktig och ryckte lite päls från ponnyerna innan jag åkte till jobbet imorse.

Åt faktiskt årets första glass igår ute i solen *skönt*

Här blåser det så hagarna börjar faktiskt se riktigt hyggliga ut, upptrampade men inte bottenlösa… Gillar våren skarp!!