Täcken och lite annat
Efter att ha gått igenom alla gömmor och stallskåp så insåg jag att det finns på tok för mycket grejor. Vad ska man ha allt till?!
Lägger ut det som ska säljas här. Finns det fortfarande grejor kvar om någon vecka så åker grejorna upp på Tradera istället, så passa på!
Jag vet precis hur det är! Första gången jag insåg hur illa det var, räknade jag ut att jag hade 30 täcken till två hästar. Och dom hästarna använde jag inte ens täcken på! ;)
Föressten så skulle jag ju ha köpt det där bettet av dig i köping, men jag glömde ju ta med mig kontanter då. Har du kvar det fortfarande?
Jag är intresserad av visningsrimman #1 :D
PM;a dej :)
Stall Bråna
Så, det var väl allt.
Duger inte priserna får ni gärna komma med ett bud!
#3 Haha ja riktigt så mycket täcken har vi inte lyckats få ihop till än. Men snudd på!
Bettet kom till användning till en av dom andra hästarna i stallet, så det går nog inte att köpa längre :)
Däckelunderlägget sålt!
Har även två enkla körhuvudlag (med skygglappar) som bara ligger. Svart läder, silverspännen. Säljs för ca 200:-/st
Fixar bild om intresse finns.
#16 Jag kan nog vara intresserad. Hur är storlekarna på dom? Vad är dom inköpta eller vad är det för märke?
#17 Jag har själv köpt dom begagnat. Fått uppgift om att dom ska vara inköpta från Börjes, dom fanns med i webshopen där då jag köpte dom..men inte nu längre. Upplever storleken som "normal". Passar utmärkt på lilltjejens huvud.
Ska försöka komma ihåg att fota redan idag i stallet :)
#18 Okej, då borde dom passa mina också. :)
Visningsgrimman såld!
CATAGO-täcket sålt!
Puttar lite här då. Missa inte flugtäcket från Bucas!
#12 Vet du om flugtäcket fungerar mot eksem oxå? Läste att det hade uv-skydd.
#23 Jag har inte en aning. Då jag själv inte har en exemponny så är jag inte påläst för fem öre. Någon annan kanske kan svara?
Flugtäcket sålt!
Har hittat en brun kapson i syntetmaterial. Storlek shetland. Säljs för 300:- + ev. frakt.
Mörkröda fleecetäcket sålt!
Kvarvarande täcken ligger nu på tradera för budgivning! 
Då mycket fortfarande finns kvar puttar jag upp den här tråden.
vad finns kvar?
Lila fleecetäcket, bruna regntäcket, Palwear-täcket, mörkblå stalltäcket.
Jag är intresserad av det mörkblåa stalltäcket, inlägg #11!
Vet du vad frakten skulle bli?
Skulle väl tippa på 80-85:-