Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 496 ggr
sammy
0

"Ny

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hey,

Jag har skrivet några några gångar på forumet, men jag vill bara ursäckta mig att jag skriva dåligt svenska. Jag kommer från holland och bo sen 1 1/2 år i Sverige. Jag har fortfarande en lite svårt med Svenska språket, framtförallt med att skriva.(jag har inte gört någon kurs, däreför att jag måste arbeta)  Men jag försöka att lera detta.

Jag är beroende på Hollands Shettisforum :), men jag vill också gärna vara med på svensk forum. Har bara en lite svårt med läsa allt, för det är ju så mycket vad ni skriver.:)

Kanske kann jag också hjälpa en lite till, när någon vill veta något om Hollands shettisar eller saken som det.

Zigge-3
0

Tack för detta! Jag såg ju ett inlägg häromdagen där någon frågade om holländska shettisar! Välkommen hit förresten!! Lycka till!

Charlotte-Aveback
0

Hej Sammy! Välkommen till forumet! Jag tycker du klarar skrivandet riktigt bra!

Min sambo är också från Holland så skulle det bli några språkproblem så får du gärna höra av dig! Glad

VeronicaP
0

Hejsan Sammy och välkommen hit.

nillab
0

Hej Sammy!

Flyttade själv tillbaka till Sverige för 4 år sedan efter ett helt "hästliv" i Holland. Behöver du hjälp med något hör av dig. Har själv avel på frieserhästar.

Milla
0

Välkommen hit och hoppas du ska trivas.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[Emmelo]
0

Välkommen!

ErikaPihlajamaa
0

Välkommen Sammy, det är så bra att nån annan behärskar inte svenskan så toppenbra :) för jag bor i Finland, och har inte svenskan som hemmsprok, men försöker att klara med det :)

IdaS-A
0

Välkommen, tycker det är jättekul att det finns användare på forumet från olika länder Skrattande

Midlingur
0

Hej! Jag tycker den svenska är jättebra!

sammy
0

Tack så mycket allihop. Det är en värmt vilkomna. :)

andaloce
0

Jag är jätte glad att du finns här! Du har redan hjälpt mig väldigt mycket. Tack för att du finns!