hjälper vänner sälja
Hjälper vänner att sälja. MAXI RS 2848 f- 1990 Diplomsto fux haft flera fina föl. Gångarter som stor ponny, mycket riden och körd 6000 kr e. Kärlingehults Max RS 168 u. Folly RS 791
MIRA f- 2003 fux ej visad men snygg med vackert huvud, regäl storlek som sin mamma. 6000 kr e. Tunstas Domingo RS 297 u Maxi RS 2848
MILTON f- 2005 fux en läcker mycket väl hanterad unghingst med ädelt huvud. e, Bravo v Spuitjesdom RS 238 u. Maxi RS 2848 3000 kr.
Mycket bra ponnyer för pengarna.
Vid intresse kontakta oss så får ni telefon nummer till ägarna.
Jamen Maxi!
ÅH, jag har ju haft hennes dotter Mathilda, som tyvärr dog för mig…
Hmmm…. Operation smuggla in en ponny till på gården utan att det syns varken i hushållskassan elelr i hagen, hur ska det gå till?

I vilken del av vårt avlånga land bor du?
Kanske ska skriva att hästarna finns i Gagnef i Dalarna.

Synd att det inte var i Stockholmstrakten.
Förtydligande.. Hästarna ägs inte av mig och finns inte hos mig. De är hos sina ägare som bor i Gagnef Dalarna.
Mycket bra hästar och välskötta.
Finna det bilder på dom??
*hjälper till lite*
Jag har, som jag skrev ovan, haft Maxis äldsta dotter Mathilda, diplomsto och guldbelönad m upp till 42 p (lokal ponnyutst, så det finns inte med i webstamboken). Mathildas båda döttrar är guldbelönade med 40 resp 41 p och hennes dotterdotter fick 39 p som föl i somras. Det är alltså bevisligen en stark mödernelinje bakom här. Maxis mamma Folly är elitpremierad.
Jag hade själv jättegärna fyllt stallet med dessa ponnyer, om maken inte bromsat… :P Så jag hoppas bara att de hamnar hos någon som kan tillvarata den kvalité som finns!
Tack för det Anna. Ja det är bra linjer på dessa, och jag hoppas också att de kommer i rätta händer, visst intresse har visats.
Hade också kunnat ta dom men då vi inte ska utöka utan snarare tvärt om så kommer dom inte hit.