Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 259 ggr
Annette
0

God Morgon 15 mars

Det ser ut att bli fint väder idag också. Så här års skulle dygnet behöva ha ännu fler timmar, så man hinner allt man har att göra.

Ha en bra dag!

Milla
0

morrn morrn här blir det också kanon väder idag.

Är på väg till jobb vilken minut som helst nu.

Ha det gott alla!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Puzzel
0

Godmorgon alla trevliga shettis vänner, vackert väder underbart, idag blir det städa lite hemma, lång härlig vår promenad med hundarna, i eftermiddag ska vi ha knytis på dagis blir trevligt, sen går jag och väntar på paketet från Milla att inte brevbäraren kan vara morgon pigg suck. Ha en trevlig vår dag allihop

Charlotte-J
0

God Morgon!

Ska försöka fortsätta "rensa" lite utikring idag igen då det tar sin lilla tid när snoret rinner ;-)) Det som göms i snö kommer ju upp i tö! Ska även fortsätta att dra lite päls på pållarna, jisses vad de fäller.

Ska även hämta kraftfoder idag + mirakelkammen som jag beställt. Spännande att se hur den funkar :-)

Amor vincit omnia Kyss

zettan
0

morrn morrn

hemma idag me men idag verkar de vara täpt i näsan i stället suck. Men i morgon ska ja bege mig till jobbet. Blir ju galen av att vara hemma hela dagarna ju.

I eftermiddag tänkte ja åka till Zettan. Hon behöver bli ren för hon rullar sig i leran de första hon gör på morgonen. suck att hon inte kan vara ren en minut ute ens Gråter. Men Zettan är så glad nu när hon får gå med sin mamma Anja. Men undra om Anja säger det samma? När ska Anja föla egentligen? hmm de blir nog vilken dag som hels för nu har hon släppt så himla mkt i korset. och juver de har hon vill ja lova :)

Ne nu ska ja sätta på en film och krypa ner under täcket igen. Men de ser ut att bli en härlig dag idag. FAst just nu är de mulet. men då tänker ja bara på vad min mormor alltid säger :) "mulen morgon ger klar dag " Se om de stämmer idag.

kram på er

sammy
0

God morgon,

Promanerade med min hundar för en timmar. Härligt. Undra om jag kann släpna min shettisar ut i trägård för att springa rund en lite. Derras beta är i dåligt skick. Men kanske der är fortfarande för blött. Få kanske en nytt bete…. skulle vara bra.

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Haft redovisning idag, så ytterligare en sak från veckans "att göra-lista" är avbockad. Tenta imorgon och ännu skönare när den är klar. Samtidigt som jag har tentan imorgon så har jag även opponering i en annan kurs, så typiskt att det ska krocka. Har fått skicka in en skriftlig opponering, så det löste sig iaf, men skulle behöva klona mig ibland…