Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 979 ggr
SofieBroden
0

gåsaracet

Var och tittade på gåsaracet i åstorp idag och jag måste bara ge en stor applåd till alla härliga shettisar och kuskar :) någon som var där och vet vem som vann? jag var inte kvar till slutet.

BoelH
0

Hade så jättegärna åkt dit, men för att inte slita alltför mycket på familjerelationen, efter en heldag i Älmhult, så lät jag bli. Också nyfiken på hur det gick.

sonja
0

Vi blev tyvärr eliminerade efter att ha kört fel i hinder två. Men vi hade ok tider ändå och körde finalen, för det är så himla kul. Har inte koll på hur det gick för övriga, men  det var som vanligt många shettisar på plats.

Det kommer säkert resultat på Åstorps hemsida.

/Sonja & King

SofieBroden
0

Sonja, jag såg er i finalen. Superduktiga :) Tänk om jag och min Glimma kommer så långt någon gång att man vågar tävla :)

sonja
0

# 3 ÅHH!! TACK!! King var duktig, men sen tappade jag bort mig, minne som en guldfisk!!! Sen hade jag typ en kvart på mig att lära mig banan eftersom jag startade först o det räckte inte för mig. MKT träning kvar.

AnnikaSvensson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på vårat shettis ekipage när dom väntar på att få köra finalen .Emmeros Diva med kusken Jonna och groomen Klara.   Superduktigt kört Glad

Ninnii
0

#5 Fint ekipage!

Grattis till alla som var med o körde o är nöjda med sina race:o)

VeronicaP
0

#5 Hur gick det för er ?

AnnikaSvensson
0

#7 BraGlad inga missar på hela dagen. Tror att vi blev 2a bland shettisarna ,men alla ponnysarna tävlar i samma klass så totalt var vi nog i mitten ,har inte sett resultaten än.

VeronicaP
0

#8 De var ju jätte bra vad roligt :D