God Morgon 17 mars
God Morgon på er alla!
Här har vi soligt i morrn men det har utlovats regn senare idag :(
Är såå nervös,min man kommer hem med min nya häst idag.Ska bli så spännande att få träffa henne.Hoppas hon komer att trivas ihop med dotterns ponny.Har bombaderat min man med frågor om henne när vi pratat i telefon nu under resan.På frågan om han tycker att hon är fin så får jag till svar,ja hon ser väl ut som en häst……..
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Idag lät det konstigt när jag andades, tror jag håller på att bli rejält sjuk. Men jag förtränger det och tar mig ut till stallet ändå.
Idag ska en kvinna ringa mig ang. en stallplats som jag hoppas mycket på.

Skall till stallet nu på morgonen. sen skall jag jobba några timmar. Resten av dagen borde jag städa här hemma, vi får väl se hur det blir med det. Hästarna lockar mer ;)

God morgon. Idag är det årsmöte m shetland väst, så jag ska ut o fixa i stallet nu innan. Inte lika fint väder i dag, det har SNÖAT !! igen, inge kul, men men , hästarna får vara ute ändå för det är inte kallt.
Nu verkar båda barnen febriga, jätte kul. Hoppas alla får en bra dag och att många kommer på årsmötet.

#3. Hoppas ni får ett givande möte. Jag hoppar över det, får inte ihop allt idag.

Godmorgon, här hade jag tänkt åka till stallet tidigt men gubben fick åka in och jobba nått drev eller lager hade pajat i nån motor på nån maskin på Marabou så den stod still och ja det får de ju inte göra de går bak med flera miljoner på kort tid då, så det va bara för gubben att klä på sig o åka, så jag får väl åka när han kommer hem, lusen va nästan helt borta på Puzz skönt men det blir en dusch till för säkerhets skull då det stod att man skulle duscha minst två gånger. Här har regnat hela natten, suck just nu tittar solen fram hoppas den orkar hålla sig kvar. Ha en bra dag.
#0 Hoppas din nya häst är fin och kommer trivas bra med de andra men det tror jag säkert, ser fram emot bild på den sen.
#1 Hoppas du får stallplatsen håller tummarna för dig.
#3 Hoppas killarna blir bättre snart, hua jobbigt annars, Dennis låg högt i natt suck tur jag inte hade sån där special mätare då, hoppas mötet blir givande för er. Kram

#5 ja du Sussie, den jäkla mätaren… vi fick tyvärr koppla ur den igår, för den lamade hela tiden, och till slut fick den ingen kontakt alls.. suck..
#4 Synd att du inte kommer Annette, men vi andra får väl rapportera senare, ska strax åka. ha det bra

God morgon!
Blev väckt inatt när en kompis villle bli hämtad efter en bra fest i stan. Jag var dock inte riktigt i körbart skick, men följde med en annan kompis in och hämtade hnm. Sen var det omöjligt att sova o det känns idag.
Borde försöka hinna in till stan o fixa lite saker och plugga en del under dagen, men får se hur mkt det går att hinna med.

morrn morrn atjooooo
nehe då var man fortfarande sjuk idag :( ja ja ja måste kila in till stan och kolla lite. Det blåser mkt ute men mellan molnen kämpar sig en härlig sol fram. Kanske den kan kommer lite mer till eftermiddagen? För regn hoppar vi gärna över ett tag till.
#5 tur att din gubbe kan laga marabou maskinen för utan chocklad kan inte ja överleva
. Fick Puzz en fin födelsedag?
Imorgon kommer min nya shettis hem
längtar så de knakar. Ska göra iordning allt i stallet för henne idag. Så får vi se om VAlereie åker i morgon till sitt nya hem. Annars får hon stanna ett tag till.
Zettan fick vagn efter sig igår. var förra sommaren ja testade senast. Men Zettan tyckte det var jobbigt. Så vi tig bara en liten tur. Ville ju bara se så hon inte är rädd för vagnen. för sen när fölet har kommit så är det dags att börja med körningen. Eller rättare sagt när fölet är några månader.
kram kram

God förmiddag allihop
Var i stallet och körde Gardenia kl 7 i morse. Inte en häst ute på travbanan - snacka om att proffsen är sjusovare
Resten av dagen ska jag spendera framför datorn eftersom jag håller på med en inlämningsuppgift till skolan. Deadline imorgon, men jag borde bli klar idag - oj så bra det känns
#7 Vilka snälla kompisar du har *hehe*
Hoppas du hinner med det du ska idag och att du får pluggat riktigt mycket…

#8 Jodå Puzz fick en fin födelsedag me morötter, äpplen, knäckebröd mm sen fick hon en sån där lekboll man hänger upp, ska bli kul och se va hon tyckte om den, ja visst är det bra att maskinen blev lagad så nu blir det chocklad igen, ja jag är också chockladoman
. Spännande med nya pållen i morrn du måste skicka blid då på den jag är jätte nyfiken. Kram
#6 Usch va jobbigt, kanske inte ska be om sån mätare till Dennis då för han ligger oftast runt 11-14 på natten och sen dimper han plötsligt eller så är det åt andra hållet lågt runt 3-5 och man ger o äta men händer inget förrens efter ett par timmar o då blir det typ 22, hopplöst. Hoppas det blir bättre för er iallafall. Kram

#11 ska fota henne så fort ja kan :) Hoppas hon är jätte fin. en 50 poängare kanske hehe
Pust nu har ja varit på stan. Ja är ju smart som åker ner till stan med värsta snuvan och hostan. Inte ens näsdukar tog ja med mig :( ja ja ja vet ja är dum. Sanne skällde på mig i morse :) Ja gick utan jacka i stallet igår och de har väl sin förklaring till att ja är värre idag kanske? hmm ja ja ja vill ju inte ha jacka på mig när solen skiner ju :)
nu ska ja sätta mig på våran inglasade veranda där solen nu värmer och njuta av min lunch.
kram kram
p.s valerie och Ariel tog sig en tupplur i leran igår.

#9 Ja, verkligen. Men eftersom jag blev väckt inatt, så borde det inte vara min tur att köra i påsk :-)
Inte så mkt vettigt som har blivit gjort, men j skyller på att jag är lite trött..
Hoppas du har fått klart med uppgiften!