Sökes: brunt pannband
Någon som har ett litet, c:a 30 cm, brunt pannband över. Jag har tyvärr tappat bort ett pannband till minisarna, tränset är mörkbrunt.
Eller vet ni var jag kan få tag i endast ett enkelt pannband ?

Jag har ett mörkbrunt, oanvänt, som är 33 cm från ände till ände. Vill du ha det?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Tack Ahnna, men jag tror det blir för stort. Det som sitter på nu är 34 cm och alldeles för stort till det sto som haft det. Nu tänkte jag använda det till unghingsten, och han är pytteliten så han kan nog bara ha 30 cm eller lite mindre.

Attans! Det är det minsta jag har.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Be ngn sadelmakarae el skomakare göra ett
"4 Så billiga som tränsen är kan jag ju lika gärna köpa nytt träns. Bställde ett delta en gång, och det var inte billigt kan jag säga. Men bra blev det.
Ahnna, jag har skickat PM till dig.
Jag vet att jag har ett pannband från ett brunt träns till övers, ska se till att mäta det idag!
Hakuna matata!
"7 Tack för det Elshira. Ska tänka på det om inte Ahnnas pannband passar, som jag i alla fall tänkte köpa. "lillen" har växt i sommar så han kunde nästan ha pannbandet som sitter på tränset som är 34 cm, så annas på 33 cm blir nog bra. (byter pannband därför att det är namn på det jag har, fel namn)