Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1536 ggr
[biggles]
0

godmorgon 18 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej jag ska snart åka och tävlaGlad….  det ska bli skit roligt i det ska bli hoppning jag ska hoppa lilla biggles och W.I.P Le Grand Jete…

igår tävlade jag i dressyr  jag kom 3 på W.I.P Le Grand Jete  mot jag tävla mot 11 stycken och dem la i hop alla karegorier  från a ponny  till häst så det blev a b c d och häst….  på biggles kom jag 4 plats och där var det åkso alla jag tävla mot 12 hästar hejdå

Daladis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Lycka till på tävlingen biggles! Själv har jag en tyngre dag framför mig då min islänning ska säljas idag. Mina leder klarar inte ridningen (har reumatism) så det känns som om det är bäst att sälja henne så hon blir använd. Men f-n vad tungt det är. Ja, ja jag har ialla fall lilla Thimon kvar. Ska låna hem en valack till sällskap till honom, så jag har ialla fall hästpysslet som jag älskar kvar.

Ha en skön söndag alla! //Erica

sanne
0

Go morgon !!

Lycka till idag !!  Här vräker regnet ner i dag, så himla tråkigt, när det hade börjat torka upp, men vad kan man vänta sig när det är mars..

Anja lurar oss rejält hela tiden.. Igår morse tyckte jag absolut att hon hade vax proppar, men idag, nej.. igenting.. hon är så lurig denna lilla damen, men men, hon fölar ju när HON vill inte när vi vill.. Barnen verkar piggare i dag, men själv känner jag mig som en äppleskrutt.. Ska städa lite o bara ta det lugnt, sen ikväll ska vi Zettan o jag hämta hennes nya "kossa" ( Skäck m namnet Rosa) Hi Hi..

Ha en bra dag !!

[LinneaDahlberg]
0

Morgon! Sitter på jobbet i receptionen på golfbanan… men det snöar här, så det är bara 2(!) ute och spelar… =S

Lycka till på tävling! =D

VeronicaP
0

Morrn morrn , här regnar det och blåser inget kul väder alls och jag känner mig som jag har gått igenom en mangel eller nåt sådant , riktigt mörbultad men det går över när man har börjat röra lite mer på sig .

#Lycka till idag och grattis till placeringen igår.

zettan
0

god morgon :)

#2 japp idag ska Rosa få komma hem Skrattande. Sanne passa dig för att kalla henne kossan annars kanske ja inte betäcker henne med Jozo FlörtNerå du vet att ja skämtar hihi. Ringer dig snart

Regnet öser ner och blåsten den slår mot fönstret. Hmm inget roligt väder alls. Jag som hade tänkt mig en lång dag i stallet idag. Men ja åker nog ut vid 12.30 och stannar tills Rosa kommer. Sen så har ja tagit semester i morgon så ja kan ha extra koll på min nykomling första dagen i Sverige.

Förtdarande förkyld här. Ja ja nu ska ja lägga mig en stund ugen

kram kram

Puzzel
0

Godmorgon allihop, ja inge kul väder idag, här har t om snöat usch. I dag ska jag städa sånt man tyvärr måste inge kul och göra det men skönt när det är gjort.Fundersam Sen blir det att kolla annonser på bil, ska köpa ny bil i slutet av nästa vecka, och kolla små vagnar passande små pållar, har märkt att Puzz älskar att tömköras även om vi inte gjort det många gånger så fattar hon grejen direkt och öronen spelar och hon trippar på framför mig hon som annars helst vill gå brevid eller bakom.

#0 Lycka till idag på tävlingen hoppas ni får kul.

#2 Vad skönt att barnen mår bättre, hoppas nu du själv inte blir sjuk. Lycka till med hämtningen av Rosa. Kram

#5 Du måste höra av dig sen och berätta hur allt gick, och hur fin hon är. Kram

Charlotte-Aveback
0

God morgon allihopa!

Idag var det verkligen ett bakslag i vädret - kallt och små snöflingor som yr i luften. Förhoppningsvis är det sista vinterrycket innan våren på allvar släpps fram.

#0: Lycka till idag!

Charlotte-J
0

God eftermiddag alla!

Här blåser det smådjävlar och det växlar mellan små snöflingor och hagel. Blä, nu har man ju blivit lite bortskämd med + grader och sol. Hästarna verkar visserligen inte bry sig nämvärt om väderbakslaget, det är nog bara vi 2 beningar som "gnäller" ;-)) Jaja, hingstarna hade väl lite att opponera sig emot när deras hö bytte adress innan de ens hunnit börja äta, men men, sånt är livet!

Ska forsätta med Jacks lädergrimma som jag limmade på Östs läderkurs igår. Ska sy ihop den och brodera med skinntrådar, det blir nog fint. Tänkte att han skulle ha den när vi åker till Grevagården så jag får nog lägga på ett kol.

Amor vincit omnia Kyss

Hanna-D
0

God kväll

Är så trött efter en lång dag så hästarna får nog komma in tidigt i kväll. Ska upp vid 4 och köra min mamma till Arlanda…