Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: godkända-hingstar
Läst 1797 ggr
Hanna-D
0

Holländska hingstnyheter

Här kan man läsa vilka hingstar som fått livstidlicens i Holland. Extra kul att danskfödda Stjernens Carlos fått livstidslicens tycker jag Glad

http://www.shetlandponyweb.nl/nieuws.php#630

RebeckaSvensson
0

Och jag tycker att det är extra kul att min älskling Kameleon har fått livstidslicens Glad samtidigt som det är hemskt tråkigt att inte ha honom här hemma i vinter.

ThiffannyJ
0

#1 Förstår att du saknar honom. Men det är kul att han får Livstidslicens Skrattande

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

RebeckaSvensson
0

#2 Ja, det är verkligen kul att han får den Glad Känns bara konstigt med vinter utan att han är här, jag vande mig fort vid att ha honom hemma och är hemskt glad över att jag fick låna honom över vintrarna Glad

MariaA
0

Och jag tyckte det var lite extra roligt att lite längre ner på listan hitta åt att Holländarna snappat upp att våran Valente fick 41poäng i Sikeå Glad (genom On The Rocks barnens stora framgångar den dagen)

Stort TACK Hanna för att du delar med dig av alla intressanta artiklar som jag annars aldrig hade fått se Glad

Hanna-D
0
Hanna-D
0

#1 Funderade på om jag skulle skriva något om Kameleon men misstänkte att du ville göra det själv Flört

RebeckaSvensson
0

#6 En chans att nämna min älskling missar jag inte Flört

Hanna-D
0